En liten rapport fra meg.
OSL – CPH var en svært enkel tur med economy extra på en 737-700. Halve flyet var extra og det var helt enkel servering og som nevnt i en annen tråd sa var reisefølget plassert hulter til bulter.
CPH – OSL var i sete 4A på 340en til SAS, og førsteinntrykket var meget bra og cabin og seter var bedre enn forventet. Flyturen var svært komfortabel og en genial måte å komme utvilt frem på.
Serveringen ble vi ganske skuffet over (sikkert på grunn av forventningene). De forsøkte med kokkeantrekk osv. men maten var overraskende kjip. Frokosten var stilig presentert, men lavere kvalitet enn for eksempel eco på SQ og TG. Betjeningen var heller ikke noe å rope hurra for, men de prøvde.
Thai fra BKK til SIN falt meget godt i smak. Det var relativt nytt interiør på A330en og servicen var svært god og profesjonell. Maten var meget bra, og reisefølget var fornøyde.
Ved ankomst på Changi så benyttet vi oss av Jetquay VIP service hvor vi ble møtt i det vi kom ut av flyet og guidet gjennom imigration osv. til en S klasse (L) som var artig, men unødvendig på en så effektiv flyplass. Lite tid spart, men selvfølgelig litt stas.
Sammenligningsmessig så ble det vel ikke overraskende på disse businessturene SQ på første (kommer TR) TG på andre, og SK på tredje.
http://forum.scanair.no/showthread.php?p=571925#post571925
Ser man bort i fra setene, så syntes jeg faktisk Icelandair også slår SK på longhaul. Både på underholdning, mat og service.
Singapore var som vanlig herlig, men 4 netter blir ALT for kort. På denne tiden var vi også en natt på Bintan, Indonesia som var deilig for litt strandavslapning med gutta.
Nå er det to dager igjen i Nederland, så hjem til jentene igjen
OSL – CPH var en svært enkel tur med economy extra på en 737-700. Halve flyet var extra og det var helt enkel servering og som nevnt i en annen tråd sa var reisefølget plassert hulter til bulter.
CPH – OSL var i sete 4A på 340en til SAS, og førsteinntrykket var meget bra og cabin og seter var bedre enn forventet. Flyturen var svært komfortabel og en genial måte å komme utvilt frem på.
Serveringen ble vi ganske skuffet over (sikkert på grunn av forventningene). De forsøkte med kokkeantrekk osv. men maten var overraskende kjip. Frokosten var stilig presentert, men lavere kvalitet enn for eksempel eco på SQ og TG. Betjeningen var heller ikke noe å rope hurra for, men de prøvde.
Thai fra BKK til SIN falt meget godt i smak. Det var relativt nytt interiør på A330en og servicen var svært god og profesjonell. Maten var meget bra, og reisefølget var fornøyde.
Ved ankomst på Changi så benyttet vi oss av Jetquay VIP service hvor vi ble møtt i det vi kom ut av flyet og guidet gjennom imigration osv. til en S klasse (L) som var artig, men unødvendig på en så effektiv flyplass. Lite tid spart, men selvfølgelig litt stas.
Sammenligningsmessig så ble det vel ikke overraskende på disse businessturene SQ på første (kommer TR) TG på andre, og SK på tredje.
http://forum.scanair.no/showthread.php?p=571925#post571925
Ser man bort i fra setene, så syntes jeg faktisk Icelandair også slår SK på longhaul. Både på underholdning, mat og service.
Singapore var som vanlig herlig, men 4 netter blir ALT for kort. På denne tiden var vi også en natt på Bintan, Indonesia som var deilig for litt strandavslapning med gutta.
Nå er det to dager igjen i Nederland, så hjem til jentene igjen

Attachments
-
IMAG2275.jpg38.1 KB · Views: 1,661
-
IMAG2276.jpg48.5 KB · Views: 1,632
-
IMAG2278.jpg58.8 KB · Views: 1,622
-
IMAG2282.jpg33 KB · Views: 1,607
-
IMAG2283.jpg31 KB · Views: 1,592
-
IMAG2287.jpg44.5 KB · Views: 341
-
IMAG2291.jpg45.1 KB · Views: 344
-
IMAG2294.jpg36.2 KB · Views: 328
-
IMAG2304.jpg28.5 KB · Views: 317
-
IMAG2315.jpg26 KB · Views: 280
-
IMAG2320.jpg53.5 KB · Views: 294
-
IMAG2321.jpg42.6 KB · Views: 297
-
IMAG2327.jpg44.6 KB · Views: 359
-
IMAG2332.jpg57.3 KB · Views: 391
-
IMAG2334.jpg66.7 KB · Views: 404
-
IMAG2357.jpg28.7 KB · Views: 371
-
IMAG2379.jpg33.4 KB · Views: 303
-
IMAG2386.jpg56.2 KB · Views: 314
-
IMAG2409.jpg43.4 KB · Views: 307
-
IMAG2417.jpg47.7 KB · Views: 301
Last edited: