T TOS_EBG ScanFlyer Silver 14 Oct 2011 #41 Eirik said: EB-poeng ? I så fall; fantastisk Click to expand... Club Carlson poeng, men godt på vei til neste 100K som kan veksles inn i 18K EB poeng. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Eirik said: EB-poeng ? I så fall; fantastisk Click to expand... Club Carlson poeng, men godt på vei til neste 100K som kan veksles inn i 18K EB poeng. Sent from my HTC Desire using Tapatalk
robertaas Helgeturekstremist Medlem 15 Oct 2011 #43 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Hva? Ikke Eurobonuspoeng for oppholdet? Da vil jeg ha pengen tilbake! :lol:
Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Hva? Ikke Eurobonuspoeng for oppholdet? Da vil jeg ha pengen tilbake! :lol:
Polaris Free Luigi 15 Oct 2011 #44 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Hvis noen har behov for hotell 1-2 desember... scream out. Jeg har fått meg eget hotell i den perioden
Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Hvis noen har behov for hotell 1-2 desember... scream out. Jeg har fått meg eget hotell i den perioden
Robbiedeluxe ScanFlyer Silver 16 Oct 2011 #45 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Bodde her for to uker siden og ble oppgradert til og med
E Eirik Livsnyter Medlem 16 Oct 2011 #46 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Polaris said: Hvis noen har behov for hotell 1-2 desember... scream out. Jeg har fått meg eget hotell i den perioden Click to expand... Ser ut som det blir grytidlig avreise den 2., så det kunne absolutt være aktuelt. Skal det være en grei sak med navnebytte på disse reservasjonene ? Har og en booking jeg sannsynligvis ikke får brukt selv . Last edited: 16 Oct 2011
Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Polaris said: Hvis noen har behov for hotell 1-2 desember... scream out. Jeg har fått meg eget hotell i den perioden Click to expand... Ser ut som det blir grytidlig avreise den 2., så det kunne absolutt være aktuelt. Skal det være en grei sak med navnebytte på disse reservasjonene ? Har og en booking jeg sannsynligvis ikke får brukt selv .
Polaris Free Luigi 16 Oct 2011 #47 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Send en PM med directions, jeg hakke schnøring på sånt... Jeg kommer den 1 så jeg kan nå til og med sjekke inn for deg om det blir keela :lol:
Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Send en PM med directions, jeg hakke schnøring på sånt... Jeg kommer den 1 så jeg kan nå til og med sjekke inn for deg om det blir keela :lol:
E Eirik Livsnyter Medlem 17 Oct 2011 #48 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Eirik said: Skal det være en grei sak med navnebytte på disse reservasjonene ? Click to expand... Ja, ingen problem ifølge Park Inn.
Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- Eirik said: Skal det være en grei sak med navnebytte på disse reservasjonene ? Click to expand... Ja, ingen problem ifølge Park Inn.
N nime ScanFlyer Silver 1 Nov 2011 #49 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- TOS_EBG said: Det ble 2006 poeng gitt! 2000 for online booking og 6 poeng for krona Click to expand... Ikke verst - er det flere som har fått poeng på Club Carlson?
Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- TOS_EBG said: Det ble 2006 poeng gitt! 2000 for online booking og 6 poeng for krona Click to expand... Ikke verst - er det flere som har fått poeng på Club Carlson?
robertaas Helgeturekstremist Medlem 24 Jan 2012 #50 Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- nime said: Ikke verst - er det flere som har fått poeng på Club Carlson? Click to expand... Ser at jeg faktisk fikk inn 400 Eurobonuspoeng for oppholdet, det er dobbelt så mye som jeg fikk for å fly til Frankfurt med LH. Har flere tidlige fly fra Gardermoen så jeg tar imot flere slike tips med takk. :colgate:
Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,- nime said: Ikke verst - er det flere som har fått poeng på Club Carlson? Click to expand... Ser at jeg faktisk fikk inn 400 Eurobonuspoeng for oppholdet, det er dobbelt så mye som jeg fikk for å fly til Frankfurt med LH. Har flere tidlige fly fra Gardermoen så jeg tar imot flere slike tips med takk. :colgate: