• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,-

Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,-

Hva? Ikke Eurobonuspoeng for oppholdet? Da vil jeg ha pengen tilbake! :lol:

Hvis noen har behov for hotell 1-2 desember... scream out. Jeg har fått meg eget hotell i den perioden :p

Hvis noen har behov for hotell 1-2 desember... scream out. Jeg har fått meg eget hotell i den perioden :p

Ser ut som det blir grytidlig avreise den 2., så det kunne absolutt være aktuelt.
Skal det være en grei sak med navnebytte på disse reservasjonene ? Har og en booking jeg sannsynligvis ikke får brukt selv .

Last edited:

Send en PM med directions, jeg hakke schnøring på sånt... Jeg kommer den 1 så jeg kan nå til og med sjekke inn for deg om det blir keela :lol:

Ikke verst - er det flere som har fått poeng på Club Carlson?
Ser at jeg faktisk fikk inn 400 Eurobonuspoeng for oppholdet, det er dobbelt så mye som jeg fikk for å fly til Frankfurt med LH.

Har flere tidlige fly fra Gardermoen så jeg tar imot flere slike tips med takk. :colgate:

Back