OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,-

Re: OSL park inn 1års jubileum, rom til 1,-

Nå krasjer siden snart oftere enn radiobilene på Tusenfryd..

Nå virker det som om systemet som skulle sikre at det ble bare ett rom for 1 krone per døgn er ute av funksjon. Bare å skynde seg å booke med andre ord.

Nå virker det som om systemet som skulle sikre at det ble bare ett rom for 1 krone per døgn er ute av funksjon. Bare å skynde seg å booke med andre ord.
Tror det virker nå, for nå er 1YEAR-raten for den datoen jeg booket ikke tilgjengelig.

Hadde to reservasjoner på eget navn, kansellerte den ene for sikkerhets skyld, på avbest.linken i mailen fra Park Inn.

Last edited:

Finner ikke noen datoer nå, så jeg tipper de a) har ryddet opp, b) har solgt ut det meste. Pokker ta lange møter på jobben om morgenen!

Har prøvd 10+ datoer inntil aug 12.... Intet..

He, he slike ting må man ikke sende til nettavisen :headbang . Prøvde for gøy skyld 12 datoer hvor vi har enten avg 0740 til MUC og et par SK 0750 til LHR kommende år.

Gjør ingenting for oss i Lillestrøm, men hadde vært gøy å dra til OSL kvelden før, sove noe mer og gå rett til gaten :up:

gøy å dra til OSL kvelden før, sove noe mer og gå rett til gaten :up:
Akkurat det er min plan :D
Har bodd på Park Inn Gardermoen tidligere, og det er et helt greit hotell.

Er det ikke slik at poengene er beregnet utifra prisen du betaler ? Kanskje du får 0,00x ...^_^

Er det ikke slik at poengene er beregnet utifra prisen du betaler ? Kanskje du får 0,00x ...^_^

Tenkte mer på EuroBonus. Men ikke så overraskende at det ikke gir poeng - det skulle bare mangle egentlig.

Er det greit å gå fra terminalbygget til dette hotellet, og hvor går man egentlig ? Jeg antar at jeg tar flytoget til OsSL, og skal bo der 5 nov før en avg 0600 neste morgen.

Ut av terminalen og til venstre.

Fra flytogterminalen, går du bare til andre enden agv terminalen, og ut døra. Så tar du til venstre, og følger vegen til du kommer dit. Tipper max 5 minutter å gå fra terminalen til du står i resepsjonen - og da kan det hende jeg tar i veldig. Har aldri gått der selv, så jeg vet ikke helt nøyaktig.

Vegen er også "overbygd" med en slags "tunell", så det er egentlig bare å følge den.

Back