OSL-lounger "for dyre"

Åpner i alle fall 0545 - husker ikke hvor lenge de holder ut. Men sikkert til siste flight hos selskapene som er medlemmer. DVS 8-9 tiden på kvelden tenker jeg.

s

Åpner i alle fall 0545 - husker ikke hvor lenge de holder ut. Men sikkert til siste flight hos selskapene som er medlemmer. DVS 8-9 tiden på kvelden tenker jeg.

s

Takker. Jeg lurte på om de åpnet tidlig om morgenen, slik at man kan gå innom før de tidligste flyene og det kan man da.

Jeg tok KLM flyet kl 0640 til AMS på tirsdag og OSL loungen var åpen for besøk før det ja. Nå ble flyet 90 min forsinket pga sterk vind i AMS så da var det greit å campe i loungen.

Jeg tok KLM flyet kl 0640 til AMS på tirsdag og OSL loungen var åpen for besøk før det ja. Nå ble flyet 90 min forsinket pga sterk vind i AMS så da var det greit å campe i loungen.

Kan det være at det var Onsdag?? For Tirsdag hadde jeg den gaten og da gikk vi ganske på tid.

Men hvis du var i loungen på Onsdag morgen, kanskje vi snakket sammen?
Jeg kom innom og informerte litt om forsinkelsen og gikk en liten runde og snakket med en del av de som satt der.

S

Kan det være at det var Onsdag?? For Tirsdag hadde jeg den gaten og da gikk vi ganske på tid.

Men hvis du var i loungen på Onsdag morgen, kanskje vi snakket sammen?
Jeg kom innom og informerte litt om forsinkelsen og gikk en liten runde og snakket med en del av de som satt der.

S

Yep - min feil - det var onsdag selvsagt (hadde stått opp klokka fire...).

Så det var deg som gikk rundt. Vi satt to herrer og en dame i sittegruppene langs vinduet til høyre. Vi skulle av i Amsterdam så det var ikke så nøye med transit. Jeg var han med skjegget ved vinduet ;)

Takk for god info. Bra service å ta den runden! :up:

Back