Originally posted by Giama3
Dette er gledlige tall.:clap
Men hva mener PP med at vi skal nyte det så lenge det varer?
Menes det at OSL vil få en tilbakegang men ikke ARN og CPH?
Nå er det på tide at det kommer flere Intercont. ruter til OSL.
Men selvfølgelig ikke SAS.
Originally posted by JetBlue
Ja, det var et godt tall, og mitt tips på 9% var da ikke så galt.
Originally posted by LCH78
Ja, det var et godt tall, og mitt tips på 9% var da ikke så galt.
og jeg tippa 10% mener jeg å huskeSå jeg var jo enda nærmere da
![]()
Det som forundrer meg er at ARN og CPH har større mulighet for vekst en OSL på grund av flere ruter og selskaper til blandt annet USA, og at Thai har økt frekvensen fra disse stedene.
Dette skulle tilsi at passasjerveksten for disse flyplassene hadde vært mye høyere en det den er!
Så kan noen fortelle meg hvorfor det ikke går så bra som noen hadde håpet?
Jeg tror forøvrig at vi snart ser noen interkontinentale ruter fra OSL, både til USA og Asia. Ikke bare rykter lenger akkurat den saken...
Vet du noe som ingen andre her vet ?
Det som forundrer meg er at ARN og CPH har større mulighet for vekst en OSL på grund av flere ruter og selskaper til blandt annet USA, og at Thai har økt frekvensen fra disse stedene.
Dette skulle tilsi at passasjerveksten for disse flyplassene hadde vært mye høyere en det den er!
Originally posted by jikswoboB
Att trafikutvecklingen på ARN går trögt just nu beror främst på att inrikesflyget minskat rejält under 2006. Jämfört med förra årets första 10 månader har det hittills i år passerat ca 345 000 färre inrikesresenärer genom ARN. Det är mycket och gör stor inverkan på den totala tillväxten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.