hifiman ScanFlyer Gold 22 Mar 2016 #21 Takk for en flott rapport, hvor fant du informasjon om flyet du har booket har den nyeste cabinen ?
R reiseportalen travelling nerd 26 Mar 2016 #23 Takk for flott rapport! ............................... http://www.reiseportalen.blogspot.no
R Rane Viking Lifetime EBG 30 Mar 2016 #24 hifiman said: Takk for en flott rapport, hvor fant du informasjon om flyet du har booket har den nyeste cabinen ? Click to expand... Det fant jeg egentlig ikke. Men den nye kabinen ble implementert fra tidlig 2015, og på Flightradar24 kunne jeg se hvilken maskin som var på vei til FRA for å fly ruta. Den var helt ny, og følgelig måtte den ha ny kabin.
hifiman said: Takk for en flott rapport, hvor fant du informasjon om flyet du har booket har den nyeste cabinen ? Click to expand... Det fant jeg egentlig ikke. Men den nye kabinen ble implementert fra tidlig 2015, og på Flightradar24 kunne jeg se hvilken maskin som var på vei til FRA for å fly ruta. Den var helt ny, og følgelig måtte den ha ny kabin.