Osl-cph-sea-(bfi, Rnt)-cph-osl

Status
Not open for further replies.
Og til slutt!

De siste bildene i denne rapporten!

Bilde 1: Litt sliten??

Bilde 2: Hmm...

Bilde 3: Litt mat på veien opp (fordelen med Eco+)!

Bilde 4: Martin nyter siste retten før landing på OSL!

Til sist:
Stor takk til den lokale gjengen i USA for flott gjennomført opplegg!
Stor takk til mitt reisefølge: Morten og Fredrik!

Mange gode minner fra denne turen og jeg gleder meg til neste år!!

Nå mens denne rapporten er blitt skrevet har FedExMartin og jeg drukket 3 liter SoloSuper, lyttet gjennom 9 sanger Spice Girls og ledd mye!

Ha en flott kveld folkens!!! :D

Attachments

• DSC00792.jpg
    DSC00792.jpg
    79 KB · Views: 515
  • DSC00793.jpg
    DSC00793.jpg
    66.7 KB · Views: 518
  • DSC00798.jpg
    DSC00798.jpg
    83.9 KB · Views: 515
  • DSC00801.jpg
    DSC00801.jpg
    82.5 KB · Views: 507
Flott rapport, Speedy!! Og takk selv for at dere kom! Turen overgikk alle forventninger og jeg tror det skal bli vanskelig aa toppe dette!

Og du aner ikke hvor mye misunnelse jeg har noett naar jeg har fortalt at vi sparket i dekkene paa den nye Delta 772LR'en. Jobber sammen med en del ex Deltafolk ..

Og takk til Martin & Martin for pulverpadder ... de fortaeres gradvis med en umaatelig nytelse ....

Flott rapport ja :thumbup Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves :)

Skulle ha vært der da Fredrik fant ut hva latte var :D

Dette smaker det gjentakelse av, satser på ny tur i den retningen senere på året, eller begynnelsen på neste år :)

Det bilde av Fredrik og meg på Future of Flight er jeg ikke helt fornøyd med, men det er da bedre enn bildet som ble lagt ut fra julebordet i Oslo :drunk:

Flott rapport...MEN......ikke et eneste glass champers på IC C-klasse. Det er nesten så det går under blasfemiparagrafen:old

Nok en knallrapport... Enig med Someone - sprudlevannet mangler!!!

Takk for en underholdende og fin rapport! Julebordet er nå utførlig dokumentert, og vi som ikke deltok har definitivt gått glipp av noe...

Herlig rapport, men én ting også herifra... hvorfor lukker "Martin" øya på hvert bilde? :colgate:

Herlig rapport, men én ting også herifra... hvorfor lukker "Martin" øya på hvert bilde? :colgate:

Det gjør jeg da ikke?? :wow:

Er kanskje litttrøtt på et par, smiler litt bredt på ett, men de er ikke gjenklistra på alle bildene.. Se f.eks. på bildet av meg og Speedy ute på gata...

Fantastisk artig reiserapport!! Måtte le mange ganger underveis av kommentarene og bildene. Meg og Morten(C172) så veldig trøtt ut på de siste bildene :D
Takker for en kjempetur og mange gode minner! Lærte jo bla at latte betyr kaffe og kommer ikke til å bestille det flere ganger. Ostekaken fra SEA smakte utmerket ;)

Flott rapport, Speedy,
spesielt interessant var forskjellen mellom Eco og BIZ toalettene :D

Takk for flott rapport, mange gode bilder og digget Colgate gliset som dukket opp ved ett par anledninger:colgate::lol: Absolutt veldig lyst å delta på neste års julebord, gikk dessverre ikke i år:cry:

Sitat fra middagen:
Kelneren til Tommy: How would you like to order?
Tommy til Kelneren: We tell you what we want to eat, and you cook it!

Tommy hva svarte kelneren når du sa dette, utrolig bra svart:nor:D

En av tidenes beste tripreports Martin ( Speedbird ) :devot:
Gjør så det frister å bli med til neste år.

Airbus 330.

Super rapport, som vanlig.
SAS IC ser fristende ut, som vanlig. MEN;
få nøttene ut av posen og over i små skåler, og ta bort glad-packen før maten serveres. Småting SAS kunne gjort som gjør at det ser ut som skikkelig biz-klasse, og ikke biz-light.

Kjempeartig trip-report Speedbird! Får virkelig lyst til å være med på neste års julebord:-) Men når jeg ser disse bildene fra Seattle så får jeg bare lyst til å ta meg en uke fri og besøke byen igjen for endte gang! Og cheescake er dem flinke på der borte, hvertfall hos "the cheescake factory" Må prøves;-)

Kjempeartig trip-report Speedbird! Får virkelig lyst til å være med på neste års julebord:-) Men når jeg ser disse bildene fra Seattle så får jeg bare lyst til å ta meg en uke fri og besøke byen igjen for endte gang! Og cheescake er dem flinke på der borte, hvertfall hos "the cheescake factory" Må prøves;-)

Det må du absolutt gjøre. Seattle er en veldig fin by å besøke, både for flyinteresserte og andre. Har absolutt lyst å reise tilbake selv, men slike ting koster :(

En ting jeg savner hos SAS er de salte/krydrede mandlene en fikk tidligere i disse snacks posene sammen med drikke.

Forrige gang jeg reiste L/H med SAS var det en eller annen tørr pretzel sak med forferdelig smak.

SAS please bring back the almonds:cry:

Status
Not open for further replies.
Back