• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

OSL-appen

Re: OSL appen

så veldig bra ut på ipad, selvom jeg skulle ønsket meg at man kunne legge inn faste flighter for "overvåkning", ser ut til at man må gjøre det for hver dag i "my flight".. Eller tar jeg feil?

Skulle gjerne ønske ankomstgate i tillegg til den allerede eksisterende informasjonen på ankomstdelen. Hadde vært meget hendig i jobbsammenheng på apron :)

Håper de raskt får dette ut på Android.

Det håper jeg også, faktisk rart at den kom først ut til App Store med tanke på hvor lang tid det tar for utviklere å få godkjenning av Apple til relase. På Android Market kommer de vel ut med engang og behøver ingen "godkjenning"? :)

Det håper jeg også, faktisk rart at den kom først ut til App Store med tanke på hvor lang tid det tar for utviklere å få godkjenning av Apple til relase. På Android Market kommer de vel ut med engang og behøver ingen "godkjenning"? :)

Så kommer det an på hvilken de lager først også... :rolleyes:

En ting man må huske er at Android er vanskeligere å forholde seg til for utviklere. Med alle de forskjellige versjonene som figurerer er det svært vanskelig, om ikke umulig, å lage en app som ikke krasjer på en eller flere telefoner/versjoner.

Man kan si hva man vil om Apples rigide styre, men kommer man igjennom så funker det stort sett problemfritt på alle fronter. Android kan være et mareritt.

Back