T Terje ScanFlyer Blue 7 May 2008 #1 Ble noen bilder på vollen i dag, kom for å få med meg Korean (take off) og det er de jeg poster. (Har også lagt ut bildene på et annet forum, så de som har sett de før får tåle det! ) Takk for titten
Ble noen bilder på vollen i dag, kom for å få med meg Korean (take off) og det er de jeg poster. (Har også lagt ut bildene på et annet forum, så de som har sett de før får tåle det! ) Takk for titten
flyKSU ScanFlyer Gold 7 May 2008 #3 Herlig skarpt, og pene farger :up: Den signaturen der var stilig. Åssen fikk du til den?
T Terje ScanFlyer Blue 7 May 2008 #4 fly1980 said: Herlig skarpt, og pene farger :up: Den signaturen der var stilig. Åssen fikk du til den? Click to expand... Har lagd signaturen i photoshop med tegnebrett og teksten er airbuslogofonten Lagra som transparent png. Bruker adobe lightroom som redigeringsverktøy og til den har jeg en add-on som gjør jobben med å legge inn signaturen på bildene jeg eksporterer
fly1980 said: Herlig skarpt, og pene farger :up: Den signaturen der var stilig. Åssen fikk du til den? Click to expand... Har lagd signaturen i photoshop med tegnebrett og teksten er airbuslogofonten Lagra som transparent png. Bruker adobe lightroom som redigeringsverktøy og til den har jeg en add-on som gjør jobben med å legge inn signaturen på bildene jeg eksporterer
FlightDeck ScanFlyer Mile High Club Medlem 7 May 2008 #5 Flotte bilder - stod i enden av innenlandspiren og fulgte med på avgangen...