OSL 19.05.2012

andreas97sas

ScanFlyer Silver
Hei,

Idag kom bunten med spottere fra SVG for og spotte på OSL. Dagen før hadde jeg ringt til tårnet på GM for å høre om det var muligheter for å komme opp i tårnet. Jeg fikk beskjed om å ringe dem klokken 11 idag. Det var Halvor her fra forumet som var taxi idag og gjorde en strålende jobb som taxi. Når jeg ringte til tårnet rundt 11 fikk jeg beskjed om at det var iorden. Men det skulle vise seg at bare 4 av oss kom oss opp. De to andre rota seg bort mens Halvor henta Christian, Erik og meg. Her kommer litt bilder ifra dagen rundt gjerde på GM.

1 by Andreas Nærbø, on Flickr

4 by Andreas Nærbø, on Flickr

5 by Andreas Nærbø, on Flickr

10 by Andreas Nærbø, on Flickr

11 by Andreas Nærbø, on Flickr

12 by Andreas Nærbø, on Flickr

13 by Andreas Nærbø, on Flickr

14 by Andreas Nærbø, on Flickr

15 by Andreas Nærbø, on Flickr

Last edited:
Synd det ikke ble så mye sol som det var spådd, men ser jo ikke akkurat ut som det ble noe stort hinder! Nei dette var noen meget flotte bilder - likte spesiellt godt de fra tårnet :)

Flott serie fra OSL dette her, og gratulerer med bilde av det første besøket av G-EUPC i OL- farger på OSL :)

Pene bilder det der. Stilig den gule BA maskinen til ol 2012. Ser ut som noen gamle DY fly som også kunne trengt ett malingsstrøk.

Takk for en flott dag Andreas, selvom det betød at jeg måtte opp tidlig etter en hard russetid. Men, det var verdt det. Veldig, veldig gode bilder som kom ut av dagen må jeg si!

Knallfine bilder;-) Også hyggelig å se bilder av maskiner fra Tuifly Nordic, selv om de 2 her har vært her noen ganger før. SE-RFX er vel det nyeste som jeg ikke har sett på bilder fra Osl enda, men håper noen kan fange opp det også etterhevrt;-)

Back