T Terje ScanFlyer Blue 19 Apr 2008 #1 Her er et lite utdrag av dagens fugler på Gardermoen! Tror forklaring er unødvendig. Den som titter må legge igjen en kommentar Last edited: 19 Apr 2008
Her er et lite utdrag av dagens fugler på Gardermoen! Tror forklaring er unødvendig. Den som titter må legge igjen en kommentar
S seilfly Infrequent traveller ;-) 19 Apr 2008 #2 Takk for kikken! Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan du har laget signaturen. -tegnebrett for pc/mac, eller path-verktøyet i Photoshop/tilsvarende program.?
Takk for kikken! Jeg ble litt nysgjerrig på hvordan du har laget signaturen. -tegnebrett for pc/mac, eller path-verktøyet i Photoshop/tilsvarende program.?
T Terje ScanFlyer Blue 19 Apr 2008 #3 Med tegnebrett i photoshop, lagret som .png med transparang bakgrunn og lagt inn med lightroom og mogrify som eksporteringsverktøy.
Med tegnebrett i photoshop, lagret som .png med transparang bakgrunn og lagt inn med lightroom og mogrify som eksporteringsverktøy.
Sager ScanFlyer Blue 20 Apr 2008 #4 Dette var en god start på morgenkvisten for meg. (eller skal man si rett før sengetid) Virker som de to første var noe "overeksponert" men en flott dokumentasjon
Dette var en god start på morgenkvisten for meg. (eller skal man si rett før sengetid) Virker som de to første var noe "overeksponert" men en flott dokumentasjon
T Terje ScanFlyer Blue 20 Apr 2008 #5 Her kommer det noen flere bilder fra i går. Ser at lengere lukker mens man følger flyet med kameraet gjør bildet mer spennende (fart), gjorde det bare med propellflyene i går, men skal begynne å gjøre det med de store flya også. Mer korean: Og til slutt:
Her kommer det noen flere bilder fra i går. Ser at lengere lukker mens man følger flyet med kameraet gjør bildet mer spennende (fart), gjorde det bare med propellflyene i går, men skal begynne å gjøre det med de store flya også. Mer korean: Og til slutt:
SE-DYD ScanFlyer Gold 21 Apr 2008 #6 Sager said: Virker som de to første var noe "overeksponert" men en flott dokumentasjon Click to expand... Enig! Jeg er jo glad i lyse bilder, men disse tippet nok litt over!
Sager said: Virker som de to første var noe "overeksponert" men en flott dokumentasjon Click to expand... Enig! Jeg er jo glad i lyse bilder, men disse tippet nok litt over!