PC ScanFlyer Blue 20 Mar 2009 #1 Jeg dro en tur til vollen i det fine været, hvor sola varmet og snøen smeltet. Ikke så mye spennende å se bortsett fra Emirates A380, 777 og Qatar 777.
Jeg dro en tur til vollen i det fine været, hvor sola varmet og snøen smeltet. Ikke så mye spennende å se bortsett fra Emirates A380, 777 og Qatar 777.
HS-TGA ScanFlyer Blue 20 Mar 2009 #7 Nydelige bilder! Hva selskap er det som ser ut til å være en 773?
Blackhawk ScanFlyer Gold 20 Mar 2009 #9 Dæven døtte, blir det skarpere nå.. ja så vet søren meg ikke jeg. Dette var rett og slett nydelig!
Airbus 330 ScanFlyer Dusty Medlem 20 Mar 2009 #10 MEGET bra bilder dette her, for noen skarpe og flotte bilder i flott lys og farger. :devot:
TigerBlack ScanFlyer ettellerannet.. 24 Mar 2009 #15 nydlige bilder Var bart der nå ja. Jeg var der for halvannen uke siden og da var det ikke mulig å komme opp på selve vollen. men kan godt ta en tur å se nå.
nydlige bilder Var bart der nå ja. Jeg var der for halvannen uke siden og da var det ikke mulig å komme opp på selve vollen. men kan godt ta en tur å se nå.
L LN-KRF ScanFlyer Gold 24 Mar 2009 #16 HS-TGA said: Nydelige bilder! Hva selskap er det som ser ut til å være en 773? Click to expand... Det ligner Thai Airways B773, men tror nok et er Qatar B773. Ellers noen sylskarpe og knallflotte bilder!
HS-TGA said: Nydelige bilder! Hva selskap er det som ser ut til å være en 773? Click to expand... Det ligner Thai Airways B773, men tror nok et er Qatar B773. Ellers noen sylskarpe og knallflotte bilder!