Fikk nettopp mail om upgrade fra Plus til Biz.
Avreise 06.02.14
Bekreftet 04.02.14
Rute SK925, Køben - Dulles
Bestilt upgrade på optiontown 31.01.14
Har ikke sjekket hvor mye pax det er på flyet i de forskjellige klassene…
For moro skyld, hvilken bookingklasse har du opprinnelig Klette?
Hei,
Takk for det… Opprinnelig klasse er S , Premium Eco
Det bør ikke være noe problem, nei.Nå som jeg har betalt kan jeg vel trygt kontakte kundeservice?
Det er jo interessant, fordi S ikke er utsolgt (S/9)
Ser på setekartet for flyvningen også at det er mye ledig i både Go, Plus og Business.
Hei,
Ser det er mye snakk om under hvilke omstendigheter man blir oppgradert, og at det spekuleres i at økonomi må være overbooket.
Dette gjaldt ikke i mitt tilfelle. Jeg hadde billett til SK910 den 28.jan i økonomi.
Den 6.jan søkte jeg om oppgradering til pluss($225), og den 14.jan søkte jeg om oppgradering til business. 26.jan, ca 50 timer før avreise fikk jeg epost fra Optiontown om at jeg var oppgradert til pluss, men avslag på business.
På flyet var vi 10-15 stk i pluss, og etter en liten spasertur bak i kabinen vil jeg anslå 30-40% belegg i økonomi. Talte opp 13 firesetere med kun en person i.
Så ikke etter i Business, men så ganske fullt ut når vi gikk av flyet.
Så jeg vet ikke hva de øvre makter i optiontown bruker for å bestemme seg =)
Min første tur i Pluss IC var behagelig ihvertfall, har ved årsskiftet byttet over fra Delta/KLM/Alaska Airlines(og Alaska Airlines Mileage Plan) til SK og UA på mine bi-månedlige turer SVG-ANC-SVG. Virker som dette blir bra hvis Optiontown fortsetter å slå til.
My 5 cents =)
Har en tur til SFO i påsken, så har sjekket litt innom OT fra tid til annen for å sjekke om prisene for oppgradering endrer seg noe nevneverdig. De har pleid å ligge på >=€200 for Plus og ~€500 for Biz. Måtte inn og sjekke i kveld, og ser at prisene har endret seg til henholdsvis €160/€146 og €351/€325 (T/R). Noen som har vært borti dette før?
På returflighten min fra Tokyo får jeg beskjed om følgende "UTo Not Available". Kan det dukke opp muligheter eller er alt håp ute?
På returflighten min fra Tokyo får jeg beskjed om følgende "UTo Not Available". Kan det dukke opp muligheter eller er alt håp ute?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.