Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Status
Not open for further replies.
Re: Optiontown-tråden (SAS-oppgraderinger)

Litt off-topic, men er det noen som vet hvordan man oppgraderer HKG-ARN med Aegean-poeng og hva det eventuelt koster til biz?

40.000 og du må ha opprinnelig ha booking-klassene Y S eller B (som alle er SAS Plus).

Takk! Søkte om oppgradering via sas.no (eb-poeng) og fikk akkurat avslag. Er visst 4 ledige - 3 listet. Noen som ver hva listet betyr?

Edit: ganske sikker på at det er ID. Hvem blir proritert først av ID og oppgradering for poeng til biz?

Last edited:

Takk! Søkte om oppgradering via sas.no (eb-poeng) og fikk akkurat avslag. Er visst 4 ledige - 3 listet. Noen som ver hva listet betyr?

Edit: ganske sikker på at det er ID. Hvem blir proritert først av ID og oppgradering for poeng til biz?

Poeng *fyllepå...*

Testet OT for får første gang foret par dager siden og dette ga mersmak! Ser på siden deres at man vil bli oppgradert senest fire timer før avgang. Hva om man bestiller billett med mindre en fire timer til avgang. Er det da umulig for OT og oppgradere? Noen som har testet?

Testet OT for får første gang foret par dager siden og dette ga mersmak! Ser på siden deres at man vil bli oppgradert senest fire timer før avgang. Hva om man bestiller billett med mindre en fire timer til avgang. Er det da umulig for OT og oppgradere? Noen som har testet?

OT må kjøpes senest 36 timer før avgang (er jeg ganske så sikker på). Så dersom du bestiller en billett senere enn det så er ikke OT tilgjengelig.

Noen som har blitt oppdatert på flighter til/fra Shanghai som kan si noe om hvilken klasse de endte opp i?

Hvorvidt jeg har stor sannsynlighet for å havne i klasse med best opptjening eller ikke har stor betydning for om jeg gidder å betale for lotteribillett til 250/500 € hver vei...

Og en ting til: Noen som har opplevd at prisen har sunket i dagene før avgang?

Neste spørsmål. Jeg har en flight som var booket 19. Desember. Denne endret jeg i går mot gebyr til 20. Desember. Når jeg legger inn referanse i OT så kommer reisen opp, men fortsatt med 19. som dato for reise. Kan jeg legge inn request selvom datoen er feil? Er 24 timer siden endring og ligger fortsatt med 19. i OT.

Neste spørsmål. Jeg har en flight som var booket 19. Desember. Denne endret jeg i går mot gebyr til 20. Desember. Når jeg legger inn referanse i OT så kommer reisen opp, men fortsatt med 19. som dato for reise. Kan jeg legge inn request selvom datoen er feil? Er 24 timer siden endring og ligger fortsatt med 19. i OT.

Send en e-post til OT og be dem om å refreshe bookingen for deg

Optiontown-rouletten funket ikke t/r HKG for meg.. Hverken til Plus eller Business.

Nå fikk jeg uansett courtesy upgrade på vei ned, hjem i morgen må man vel høre om prisen for upgrade ved innsjekk. Hørte fra SASDC8 at dette var billig på dagens fligth. Ser heller ikke ut til å være mange passasjerer i morgen, så muligheten håper jeg er der ...

Kim

Optiontown-rouletten funket ikke t/r HKG for meg.. Hverken til Plus eller Business.

Nå fikk jeg uansett courtesy upgrade på vei ned, hjem i morgen må man vel høre om prisen for upgrade ved innsjekk. Hørte fra SASDC8 at dette var billig på dagens fligth. Ser heller ikke ut til å være mange passasjerer i morgen, så muligheten håper jeg er der ...

Kim
Da jeg fløy hjem fra HKG nektet de cash-upgrade ved innsjekk, kun mulig med upgrade mot poeng :headbang Null OT (selv om GO var tilnærmet full) og ikke Diamant så fikk ikke "gratis" upgrade haha.

23291208390_d8f1e98e95_z.jpg

Bare å glede seg :colgate:

OT ruletten gikk ikke inn på Hong Kong turen I Helga. Men full uttelling TRD-SVG-LHR på torsdag.

Da jeg fløy hjem fra HKG nektet de cash-upgrade ved innsjekk, kun mulig med upgrade mot poeng :headbang Null OT (selv om GO var tilnærmet full) og ikke Diamant så fikk ikke "gratis" upgrade haha.

23291208390_d8f1e98e95_z.jpg

Bare å glede seg :colgate:

Kan trøste med at det ble sete 1A fra HKG da.. :):)

Kim

Hei igjen!

Brukte poeng ja, OT gikk ikke inn nå heller.

Kim

Hei igjen!

Brukte poeng ja, OT gikk ikke inn nå heller.

Kim
Ok takk. Da vet jeg det til neste gang. Har OT inne til SFO om ikke så lenge, er det noen som vet om man kan kjøpe upgrade mot poeng eller cash på enten Kastrup eller SFO? Basert på at OT ble avslått selv med nesten stinn brakke i GO hjem fra HKG så er det vel bare å bemanne poengkontoen på turen til SFO.

Ok takk. Da vet jeg det til neste gang. Har OT inne til SFO om ikke så lenge, er det noen som vet om man kan kjøpe upgrade mot poeng eller cash på enten Kastrup eller SFO? Basert på at OT ble avslått selv med nesten stinn brakke i GO hjem fra HKG så er det vel bare å bemanne poengkontoen på turen til SFO.

Jeg oppgraderte fra pluss til biz ved gate i SFO 22.11. 25000poeng.

Heisann, og god jul!

Kliss ny her, og lurte på en ting. Har en optiontown-upgrade med sk907 osl-ewr 28 desember. Oddsen for at noe slikt går igjennom? Og hvordan kan jeg bedømme sjansene for det selv?

Status
Not open for further replies.
Back