M marekbz ScanFlyer Blue 28 Oct 2013 #1 Vurderer å hoppe på SAS sin pågående kampanje med gode priser til USA. Er det mulig å oppgradere en SAS Go Saver billett? Enten via OptionTown eller ved bruk av poeng. Edit: Ser forøvrig her at det er kun N og G klasser som det ikke er mulig å oppgradere. Last edited: 28 Oct 2013
Vurderer å hoppe på SAS sin pågående kampanje med gode priser til USA. Er det mulig å oppgradere en SAS Go Saver billett? Enten via OptionTown eller ved bruk av poeng. Edit: Ser forøvrig her at det er kun N og G klasser som det ikke er mulig å oppgradere.
pgaa ScanFlyer Gold 28 Oct 2013 #2 Skal funke det, testet dette ifjor. Da hadde jeg SAS Go Saver-billetter før oppgradering med Optiontown.
Skal funke det, testet dette ifjor. Da hadde jeg SAS Go Saver-billetter før oppgradering med Optiontown.
M marekbz ScanFlyer Blue 28 Oct 2013 #3 pgaa said: Skal funke det, testet dette ifjor. Da hadde jeg SAS Go Saver-billetter før oppgradering med Optiontown. Click to expand... Takker.
pgaa said: Skal funke det, testet dette ifjor. Da hadde jeg SAS Go Saver-billetter før oppgradering med Optiontown. Click to expand... Takker.
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 28 Oct 2013 #4 Jada, det funker det! Sjekket Optiontown for en kommende reise til USA i Go Saver. 160EUR per vei for SAS Plus, og 342EUR per vei for SAS Business.
Jada, det funker det! Sjekket Optiontown for en kommende reise til USA i Go Saver. 160EUR per vei for SAS Plus, og 342EUR per vei for SAS Business.