I mangel av andre steder å poste dette lager jeg en ny tråd. -->Mod må gjerne flytte til et mer egnet sted.
Jeg ser til stadighet på prisforskjellene på SAS go, Go Flex, Plus Saver, Plus, Business Saver og Business opp mot hvor mange EB poeng man får før jeg bestiller tur.
Nå er det jo helt klart en kvalitetsforskjell å fly business mot Go, så den forskjellen i pris er enklere å "måle" samt at man får en del ekstra EB poengene i biz.
SAS Plus har jeg derimot mer vanskeligheter med å vurdere opp mot Go.
Hva er tankene rundt hvor mye mer man kan/burde betale for en oppgradert billett på longhaul og lange Europa flights? (Norden og innenriks er sjeldent verdt mer enn Go syntes nå jeg)
Er det f eks verdt;
- 2.800,- ekstra for å fly Plus Saver fremfor Go OSL-NRT?
- 1200,- ekstra for å fly Plus Saver fremfor Go OSL-LAX? (denne er vel kanskje åpenlys)
Fint om folk kommer med noen gode for eksempler på flights som har en rimelig og verdifull oppgradering. :68:
Jeg ser til stadighet på prisforskjellene på SAS go, Go Flex, Plus Saver, Plus, Business Saver og Business opp mot hvor mange EB poeng man får før jeg bestiller tur.
Nå er det jo helt klart en kvalitetsforskjell å fly business mot Go, så den forskjellen i pris er enklere å "måle" samt at man får en del ekstra EB poengene i biz.
SAS Plus har jeg derimot mer vanskeligheter med å vurdere opp mot Go.
Hva er tankene rundt hvor mye mer man kan/burde betale for en oppgradert billett på longhaul og lange Europa flights? (Norden og innenriks er sjeldent verdt mer enn Go syntes nå jeg)
Er det f eks verdt;
- 2.800,- ekstra for å fly Plus Saver fremfor Go OSL-NRT?
- 1200,- ekstra for å fly Plus Saver fremfor Go OSL-LAX? (denne er vel kanskje åpenlys)
Fint om folk kommer med noen gode for eksempler på flights som har en rimelig og verdifull oppgradering. :68:
Last edited: