Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
La inn et forsøk for en flyvning OSL-ARN neste fredag. Jeg hadde tenkt til å betale for lounge uansett, men det blir ikke veldig mye mer om mitt bud går inn, men absolutt ikke verdt mer enn minstepris, synes jeg. Jeg kjøpte i utgangspunktet et ganske billig billett, men prisen har gått voldsomt opp i GO, nesten 4 ganger så mye, og ligger nå marignalt under billigste PLUS. Prisene gikk veldig opp den dagen plutselig, og så skjønte jeg at mange skal på Grand Prix i Stockholm den weekenden. :musikk
1. Om man får gjennomslag for oppgradering med penger; da får man EB poeng for ny klasse også?
2. Hvordan vet man hvilken klasse man blir oppgradert til? Om man f eks blir oppgradert til Biz; får man da poeng for Biz Saver eller Biz?
Ja, i følge rapporterter jeg har lest får man poeng for Plus Saver og Business Saver. Skal vel ikke utelukke at man i ekstreme tilfeller kan bli oppgradert til fullprisbilletter og få full opptjening.
Noen som kan sjekke tilgjengelighet på Sas Plus og Biz med;
- SK963 19 mai
- SK964 23 mai
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.