Det er nok alt for tidlig å se på dette nå, men her er de nå i hvert fall.
Takker for svar begge to. Hvor er det man abonnerer for å få antall per klasse? KVS? Expertflyer?
Det er nok alt for tidlig å se på dette nå, men her er de nå i hvert fall.
Takker for svar begge to. Hvor er det man abonnerer for å få antall per klasse? KVS? Expertflyer?
SK925: C9 D9 Z9 R0 J0 Y9 S9 B0 P0 A0 E9 M9 H0 Q0 V0 W0 U0 K0 L0 T0 O7 G9 N9Hadde noen orket å sjekke kapasitet i plus og business SK953 25. mars og SK954 31. mars? På forhånd takk!!
Tusen takk! Lurte på SK953 25/3 - var det den du mente i første linje?
C9 D9 Z2 R0 J0 Y9 S9 B9 P0 A0 E9 M9 H9 Q0 V9 W9 U9 K0 L0 T0 O9 G9 N9
Skal til Paris i mai. Ser eg kan by (minstebud) opp til pluss for 500 NOK eller 5000 poeng. Vurdera det på tur heim. Men er det verdt det?
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Skal til Paris i mai. Ser eg kan by (minstebud) opp til pluss for 500 NOK eller 5000 poeng. Vurdera det på tur heim. Men er det verdt det?
Sent fra min MotoG3 via Tapatalk
Som allerede nevnt i tråden er lounge, sitte lengre fremme og Europa-menyen ombord som inkluderer GT ting en får.
En viktig forskjell i pris hos Plusrade og det en faktisk får er at bruker du 500.- NOK så får du økt poengopptjening på reisen i tillegg til ovennevnte fordeler. Om du bruker 5000 EB-poeng så får du kun fordelene, men ikke økning på poengopptjening.
Takker for svar. Får ruge på det.Som allerede nevnt i tråden er lounge, sitte lengre fremme og Europa-menyen ombord som inkluderer GT ting en får.
En viktig forskjell i pris hos Plusrade og det en faktisk får er at bruker du 500.- NOK så får du økt poengopptjening på reisen i tillegg til ovennevnte fordeler. Om du bruker 5000 EB-poeng så får du kun fordelene, men ikke økning på poengopptjening.
Har go og har lagt inn bud på business og fikk ved bekreftelse også mulighet til å legge inn bud for plus. Jeg antar at budene telles som "top down" og ikke "bottom up"? Slik at budet til business forsøkes først og at plus blir forsøkt om førstnevnte ikke går igjennom?
5000p er vel på plusgrade og ikke i gate? Da får han økt poengopptjening.
Hvor fikk du muligheten til å legge inn bud på begge deler sa du?!?
På etapper der flyet har tre klasser (go, plus, biz) kan du legge inn bud på både plus og biz og systemet vil først forsøke å oppfylle ønsket om biz, hvis det feiler vil det forsøke å oppfylle ønsket på plus.
Finner ingen mulighet til det.. Kan bare legge inn bud på en av delene slik jeg ser det? Da låses det "leg'et" og man kan endre, men ikke legge inn bud på den andre av de to (plus/biz)..
Dette stemmer ikke med reglene og hva en rekke andre har erfart (bl a på søsterforumet insideflyer) Ville kontaktet kundeservice og fått rettet det opp.Nope - har forsøkt Plusgrade med penger og det gav økt poengopptjening og Plusgrade med poeng gav opptjening lik den klassen jeg opprinnelig kjøpte.
Nope - har forsøkt Plusgrade med penger og det gav økt poengopptjening og Plusgrade med poeng gav opptjening lik den klassen jeg .