Oppdatering vedrørende besøket til Obama og Air Force One DEL 2

Re: Oppdatering vedrørende besøket til Obama og Air Force One DEL 2

Nærmer seg finalen nå

Hvilken maskin er det som skal lande rett før UA B763en?

Obama ankomst i morgen !

Det skrives at AF1 ankommer OSL ca 08:45 og det ble opplyst at den skulle komme via CPH og klimamøte. I dag opplyser TV2 at den avreiser ca kl 2 i natt fra Washington og ved å legge på 6-7 timer så er dette rett til OSL og ikke via klimamøte i CPH. Etter mitt regnstykke så ville AF1 bruke olag 50 minutter fra CHP med avgang 07:45 mot OSL - jeg får dette ikke til å stemme !

Kommer den direkte fra USA og inn til OSL så vil det etter det jeg så på TV2 nyhetene på mroegnkvisten at den kommer inn over Stavanger ca 1 time før landing på OSL. Noen som vet noe mere ????

For folk som ikke er på nå og ikke vil skjønne hva det snakkes om når de ser her senere:

Attachments

• Uten navn.jpg
    Uten navn.jpg
    32.6 KB · Views: 418
Re: Obama ankomst i morgen !

Det skrives at AF1 ankommer OSL ca 08:45 og det ble opplyst at den skulle komme via CPH og klimamøte. I dag opplyser TV2 at den avreiser ca kl 2 i natt fra Washington og ved å legge på 6-7 timer så er dette rett til OSL og ikke via klimamøte i CPH. Etter mitt regnstykke så ville AF1 bruke olag 50 minutter fra CHP med avgang 07:45 mot OSL - jeg får dette ikke til å stemme !

Kommer den direkte fra USA og inn til OSL så vil det etter det jeg så på TV2 nyhetene på mroegnkvisten at den kommer inn over Stavanger ca 1 time før landing på OSL. Noen som vet noe mere ????

Som jeg sa tidligere: Obama har droppet klimamøtet. Hadde han deltatt der, hadde han landet på OSL nå i kveld. Istedenfor flyr han nå fra Washington onsdag kveld (lokal tid), og lander her torsdag morgen

For folk som ikke er på nå og ikke vil skjønne hva det snakkes om når de ser her senere:

OT, men hvordan får jeg til screenshots? Send gjerne PM, så tilbake til tråden ------->

Er sikkert noen der ute som overnatter på Vollen nå... :)
Jeg personlig tror jeg drar ut litt ut på dagen, men ræva mot Vollen er ikke noe særlig bra when it comes to spotting, men da kan man vel prøve østsida...

Da er N655UA tauet til park 185 for de som måtte ønske stelle seg på avgangsnivå og skyte nattphotos!

Tar turen bort til 185 jeg da, får å ta et bilde... blir vel ikke arrestert =p. Jobber til 08 om morgenen.. Noen som har ETA på AF1 og hvilken rullebane?

mvh Daniel

Siste ETA er vel 0845, men flyet er ikke i lufta enda... STD fra Washington er rundt 01.30 norsk tid..

Gikk ombord kl 0117, taxet kl 0124, feed avsluttet.. i lufta 0126-ish tenker jeg..
Et vanvittig fly, helt vanvittig..

Da er man våken, klar til og gå ombord flyet om få timer.

NÅ skjer det:nor

EDIT: Da stikker jeg, snakkes på OSL de som skal da:)

Last edited:

ferdig på jobb klokken 8.... han bør komme rundt da =p. Ellers setter jeg meg på Air Force ExpressTrain til lillestrøm ;P

ETA OSl er 08:16 lokaltid..... Airborne KADW var 23:54.

Til info....

SVETHO

Tv2 Nyhetskanalen melder nå at det trolig blir bilkortesje fra Gardermoen til Oslo. Det er ganske lavt skydekke på romerike, så det er kanskje like greit.

Og akkurat nå (07:20) viser AF1 på min radar, 92-9000 idag

Og akkurat nå (07:20) viser AF1 på min radar, 92-9000 idag

SAS har visst allerede vært ute med trappene, så et glimt av det på tv 2, men noen som vet om det er ræva mot vollen eller ikke?

Back