Synes de ødelegger mer og mer av denne en gang så flotte flyplassen.
Og her er skissen fra OSL:
http://www.osl.no/archive/Internett...og anlegg/Terminal 2/Terminal 2_V6_fase 1.pdf
Det gjelder jo i all hovedsak som kommer inn relativt tidlig på kvelden og blir stående lenge - spesielt OS, SU osv. De kunne vel strengt tatt parkert på gate om handlingagenten gadd å towe flyet bort igjen.[Enig i at det er mindre, men særlig ved avganger om morgenen og ved ankomst på kvelden er det mer bussing enn jeg setter pris på.
Gate 23 forsvinner visstnok ganske snart... og du har vel rett i det med de "små" gatene mellom 24 og 38... Artig!!Å herregud!
Skal de stenge alt fra gate 24 til 38 og 23 til 15 når dette pågår - gleder meg allerede.. NOT!
Nå har vel faktisk Riksantikvaren truet med å verne byggningen (noe som kommer til å bli et helvete for fremtidige bruksendringer og utbygninger etc - og Riksantikvaren er vel også relativt tett inne i T2-planleggingen.Jepp, hadde den vært 100 år gammel ville den vært vernet av Riksantikvaren for lenge siden
Om den er framtidsrettet eller upraktisk og slikt skal jeg ikke uttale meg om da jeg ikke har peiling på slikt, men er det ikke umulig å vite om den er stygg eller ikke basert på tegningene som er presentert? Bortsett fra en veldig grov kladd av en tegning så er det vanskelig å dømme hvordan utseende vil bli og det vil jo avhenge av materialvalg og hvordan de klare a integrere de forskjellige delene i hverandre. Noe som er vanskelig å dømme utifra disse tegningene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.