Polaris
Free Luigi
Jeg er også med på den, så da er vi allerede oppe i 75% belegg
Da er det jo fullt hus! Så får vi Keypoint til å fly oss, it's a fix

Jeg er også med på den, så da er vi allerede oppe i 75% belegg
som hvilke andre ruter da? vil bare vite hva og hvilke selskap
Kansje også Icelandair også stårte faste ruter til keflavik eller reykjavik
Det er vel ikke så usannsynlig at LH kanskje starter en rute fra SVG til MUC, og hvem vet, med tiden kanskje også DUS?
CSA er vel også en mulighet. 3-4 ukentlige avganger med en B735 PRG-SVG-PRG med et nattstopp på SVG er slettes ingen dum ide.
En Swiss rute ZRH-SVG hadde det sikkert også vært grunnlag for, men denne ruten ville nok stjålet endel pax fra FRA-ruten til LH, og siden LH eier Swiss så tviler jeg på den ruten.
Forøvrig er vel Keflavik og Reykjavik samme flyplass? Reykjavik heter vel Keflavik på samme måte som Stavangers flyplass heter Sola, OSL heter Gardermoen osv.
Skal Air Baltic også komme til SVG oftere og ha helårsruter? men da bør de ikke bare ha kveldsruter
Forøvrig er vel Keflavik og Reykjavik samme flyplass? Reykjavik heter vel Keflavik på samme måte som Stavangers flyplass heter Sola, OSL heter Gardermoen osv.
Hadde vært bra om Icelandair og Air Baltic hadde startet helårsrute fra Stavanger til en av deres destinasjoner.Men vi får se jeg kryseer hvertfall fingrene
![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.