On topic; "Charterfeber" på TV3

Re: On topic; "Charterfeber" på TV3

Rygge er en fin flyplass for førstegangsreisende!

Hvem greier å tolke kolli som kilo? Dette er TV-underholdning, med andre ord produsert materiale. Klart man dummer seg litt til for å være morsom på TV når man først er med i et program som i utgangspunktet har som formål å drite ut deltagerne.

Ikke nok med det, du får ikke ikke lagt inn flere en 3 bag pr. pax på automaten..... :exclaimation
Så ja, det er produsert så det holder. :D

Jeg tror rekorden min(bak skranken) er å printe et par og førti tagger. Men da skylder man også på teknisk feil i forhold til passasjeren... (PW-flighter i Codeco, for de som måtte lure)

Men ser ut som et artig program - bare jeg får lest litt økonomi nå så får jeg sette meg ned å se. Selvom det er så pinlig at det gjør vondt til tider.

Kremt .... tror "rekken" min var 99 i min tid på checkin ;)
Men begrensing på 3 kolli pr reisende (på automaten) er vel ikke der lengre.

De to der så jo ikke ut til å ha noe på en flyplass å gjøre.. (de med kolliene)..

Forresten: man sjekke inn på automat om man reiser charter? Siden de ble henvist til automaten..

Mener det. Og det synes jeg i utgangspunktet er en grei ting, skal man først ha folk til å bruke automater, selvom det virker lite service-instilt overfor passasjeren.

Er serien fra Ayia Napa? Var et helt crew fra et produsjonsselskap ombord da vi reiste opp og ned i august.

Kremt .... tror "rekken" min var 99 i min tid på checkin ;)
Men begrensing på 3 kolli pr reisende (på automaten) er vel ikke der lengre.

Den var der da jeg hjalp noen folk for få dager siden, i grunn bare derfor jeg viste om den også :rolleyes:.

det var vel under fjorårets serie av Charterfeber, at Svein glemte igjen tax-freeposen sin ombord, og ved ankomst i syden, så brøt han opp den glassdøra etter den andre, og endte til slutt opp ute på tarmac !!

Disse gutta er ikke rutinerte charterturister, noe som kommer for en dag allerede på flyplassen der de forveksler kolli med kg og ender opp med 20 bagasjelapper. Men godt humør, lave skuldre og et genuint ønske om å nyte ferien gjør at Christoffer og Fred Åge tar alt som kommer av utfordringer på strak arm.

Hjelpe og trøste ... hva er verre enn en uritinert flyreisende? Jo, en urutinert charerreisende .......

men det kan bli god tv av sånt - selv om ingen overgår Selskapsreisen!

Sällskapsresan er faktisk et resultat av mange hendelser blandt svenske charterreisende. De gjorde en research blandt gamle reiseledere for å få gode historier - som ble til tidenes beste nordiske film ;)

En annen ting jeg lurer på er om innsjekk gjorde en feil da Svein sjekket inn. Når vi får se passet hans så går det ut på dato i august 2008, men for norske reisende til/fra LCA må passet være gyldig i min 6 mndr etter hjemkomst. Praktiseres dette på OSL? Vi var veldig nøye med det i min tid i BU på TRD.

Last edited:

Vanskelig aa myse pa TV3 med min internettilkobling i USA. Nnoen som har noen gode forslag?

Takker

Første utgave lå ute 22:01 i går kveld på en privat side ;) -- men ser TPB har en lagt ut i dag

Det er bare en ting jeg lurer på:

Hvor finner de alle de rare folka hen?

BF:cool2

Back