• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Default Omveier til og fra Thailand

Da får jeg runde av med siste etappe fra Amsterdam til Oslo med KL1199, plassert i 2C. Kanskje den mest forutsigbare flighten med KLM mainline i en gammel koselig B738. Det var PH-BXE med navnet Goose. 25 år gammel, i dag var det 4 rader med C fordelt på 11 pax.

Frokostboks med to pannekaker med krem og jordbærsyltetøy, en boks frukt, naturell yoghurt og müsli. Og brød og smør uten pålegg igjen. Spurte ikke om champagne eller annen vin. Gikk for cola og kaffe. Så langt ligger det an til å bli den første alkoholfrie dagen på drøye fire uker😉 Hyggelig CC som også spurte om jeg ønsket mer å drikke etter maten. Maten som sådan helt grei, men pannekakene blir litt i søteste laget for en frokost.

IMG_3274.webp

Etter fire business-frokoster på to dager er det nok Air France som kommer opp som vinner. Smakfulle kaldretter og champagne trekker opp. Men på crew-siden blir det nok flest poeng på KL.

Ankom Gardermoen i lettere sjokktilstand da det hadde kommet 10 cm nysnø i løpet av natta. Trodde jeg kom hjem til vår… Derfor ble det å booke en Uber X så man kunne komme seg tørrskodd til heimen.

IMG_3276.webp

Takk for at dere har fulgt med, godt å være hjemme igjen😀

Virkelig artig lesing - takk for at du deler
Som frekvent Thailandreisende er jeg glad for at jeg droppet SAS Eurobonus og fortsatte i Star Alliance
Ble litt bortkastet med gullstatus for life i SAS, det tror jeg nok ikke jeg oppnår i Miles and more
Sånne 40-timers routinger tror jeg ikke jeg orker, sover ikke spesielt godt på fly verken på biz eller i first (økonomi er helt uaktuelt på langturer)

Back