Ombooke DY og SK

Starling

ScanFlyer Silver
Aldri skjønt helt dette med ombooking:rolleyes:. Derfor trenger jeg igjen forumet's hjelp.

Jeg har bestilt turen til og fra LPA i tre forskjellige bookinger. BGO-ARN-LPA, LPA-CPH og CPH-BGO. Nå er det snart tid for hjemreise, der LPA-CPH flys med DY, og CPH-BGO flys med SK. Vi er tre i reisefølget, og her er prisene:

LPA-CPH
3x LowFare = 3490,-

CPH-BGO
3x SAS GO = 1527,-

Nå kom jeg over VING's enveistilbud LPA-BGO direkte, 400kr pr pers. Flys jo med A332:colgate: (aldri-flydd-widebody-før). Kan jo slå til her? Da må jeg jo ombooke de reisene jeg allerede har.

Kan jeg da booke om 3x CPH-BGO til 1x BGO-OSL-BGO i GO? Evnt BGO-OSL i ungdom, og OSL-BGO i plus?

Hva kan jeg gjøre med DY billettene? Finnes det en gavekort-knapp jeg kan trykke på, og bruke dette senere? :rolleyes:

Mye rot... håper dere forstår hva jeg mener.

Det enkle svaret er nei. Hvis du skal endre så må du kjøpe nye billetter. Kan ikke booke om dette. I tillegg får man håpe at conection på cph mellom SAS og DY er stor. For hvis du misser den så er du "on your own"

Selv om det er billig å bestille seperate bookiger så kan det bli dyrt når det skjærer seg.

S

Du kan som regel endre billetten, det koster 250kr med DY og 500 med SK.
Om dette gjelder kun dato eller også reisemål kan jeg ikke svare på, da jeg selv kun har endret dato på billett.
Dette gebyret kommer da i tillegg til prisforskjellen mellom billetten du har kjøpt og den nye.
Du får ingenting igjen ved å gå ned i pris.

DY kan kun bookes om til andre DY flighter, og SK kan kun bookes om til SK flighter + enkelte partnere(?). Du får ikke booket om noen av dem til en Ving Charter, så i dette tilfelle må du kjøpe nye billetter...

Det enkleste er kanskje bare å avbestille billettene. Med så lave priser så utgjør jo skatter og avgifter en stor del av prisen, og disse får du jo refundert.

Back