Re: Om sas.no og alle de rare feilene
ld
Ser de nå på websiten bruker teksten "Europas Punktligste blandt de største" som er langt mere edruelig.
Litt mere On topic så har jeg de siste dagene fått store problemer med i det hele tatt å få opp websiden til SAS, og det via forskjellige aksesser så det er nok ikke bare meg. Kan ikke se at det er noen kampanjer for tiden som skulle gi denne sirupsfarten. Hva skjer?
Og det stemmer heller ikke at de er Europas mest punktlige, det de bruker til å dokumentere den påstanden er at de kom på 8. plass i en rangering for 2011, men fikk pris for å være best i underkategorien "Major Airlines". Det er en pris de også fikk for kåringen året før, men de skryter i reklamen om at de har fått den 3 år på rad med logikken "om den priskategorien hadde eksistert i 2009 ville de også fått den". At de strekker fakta litt vel langt her er et understatement.Teksten "SAS er ikke bare Europas mest punktelige flyselskap. Vi har flest avganger også"
kan enkelt tolkes som om SAS er flyselskapet i Europa som har flest avganger. Dette kan vel ikke stemme?

Ser de nå på websiten bruker teksten "Europas Punktligste blandt de største" som er langt mere edruelig.
Litt mere On topic så har jeg de siste dagene fått store problemer med i det hele tatt å få opp websiden til SAS, og det via forskjellige aksesser så det er nok ikke bare meg. Kan ikke se at det er noen kampanjer for tiden som skulle gi denne sirupsfarten. Hva skjer?