jameson82
Flysitter
Re: Om sas.no og alle de rare feilene
Prøvde å logge inn på mine eurobonus sider.
Prøvde å logge inn på mine eurobonus sider.
System error - try again later
SSO CUP error
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
System error - try again later
SSO CUP error
Latterlig feilmelding said:Informasjonen i billetten stemmer ikke overens med din registrering. Vennligst benytt det manuelle skjemaet.
Mongomelding BKK said:To reduce time consumption on retro-registration process, we recommend you to claim your missing points online.
Det kjekke er at det er forsiden som ikke henger på greip, bokmerke rett til en annen side inni sas.no funker. Det var da også en måte å stenge butikken på...Hvis du har tastet inn sidens adresse manuelt, kan du ha skrevet feil.
Det kan også være at vi har mange besøkere akkurat nå, eller at siden ikke lenger eksisterer.
Og nå er det null, niks og nesten ingenting som funker:
SAS NO, DK og retsten gir bare en flott sas-logo samt:
Det kjekke er at det er forsiden som ikke henger på greip, bokmerke rett til en annen side inni sas.no funker. Det var da også en måte å stenge butikken på...
404-Page-not-found
Sorry, the SAS Scandinavian Airlines website - flysas.com - could not locate the page you are trying to view.
Og der fant jeg en ganske skummel bug på sas.no! Prøvde å logge inn på en annen sin konto for å sjekke om EB-status var oppdatert. Logget inn med brukernavn og passord, men kom allikevel rett inn på min egen konto.
For første gang har faktisk SAS rett! Fjern Cookies hvis du ikke sitter på egen maskin..
Det samme skjedde meg når jeg skulle sjekke kontoen til min kjæreste på fredag. Websiden viste hennes navn, men mine aktiviteter... Gleden over å ha fått 200.000 EB-poeng ekstra ble dessverre kortvarig. Men skulle jo ha forsøkt å booke en bonusreise![]()
Mine EuroBonus-sider
Siden kan ikke vises
We are sorry. The page cannot be displayed due to temporary server overload. Please try again later.
Gjorde ett forsøk på å komme meg inn på mine eurobonussider
I mitt tilfelle fikk jeg full tilgang til den andre profilen, inklusiv oversikt over reiser og EB-poeng. Etter litt testing virker det som problemet oppstår når man logges ut grunnet inaktivitet. Hvis du faktisk logger ut oppleves ikke samme problemet.
Blir man logget ut grunnet inaktivitet er det ofte mye rart som skjer, man er logge tut fra noe og ikke fra annet, man får ikke logget inn og ikke logget ut så her er det potensielt store sikkerhetshull.
Blir man logget ut grunnet inaktivitet er det ofte mye rart som skjer, man er logge tut fra noe og ikke fra annet, man får ikke logget inn og ikke logget ut så her er det potensielt store sikkerhetshull.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.