Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Kanskje de har rettet det? Jeg kommer i alle fall til forsiden igjen.

Regner med at de hadde en liten feilretting det siste døgnet, for flere av feilene jeg opplevde i går (inkl feilen som er referert over) er rettet nå... Dessverre har de samtidig introdusert et par nye bugs...

Ny kampanjedag betyr nye problemer for vår elskede sas.no. Feilmelding på feilmelding når man prøver å booke reise. Kanskje jeg bør tømme cache? :rolleyes:

Ny kampanjedag betyr nye problemer for vår elskede sas.no. Feilmelding på feilmelding når man prøver å booke reise. Kanskje jeg bør tømme cache? :rolleyes:

Jeg troede da, at SAS højt og helligt lovede at problemerne ikke ville gentage sig ;)

Sevom de har fjernet de rigtig gode tilbud og gået tilbage til helt normale EB-månedstilbud for at få efterspørgslen ned - og dermed har gjort EB-20-års-kampagnen til en gedigen fuser - så magter SAS IT/CSC altså stadig ikke en moderat trafik.

Men overrasket er man jo desværre ikke :(

Prøvde å logge inn nå men fikk bare disse feilbeskjedene
: The following system error(s) occured:

-270002
-270003
-270001

Hvorfor er man ikke overrasket :headbang

picture.php

Alt er som vanligt med SAS IT - også efter systemskiftet....

SAS har sikkert ikke fått med seg Safari ikke godtar tredje parts cookies lenger. Brukeren må aktivt velge det.

Får ikke booket bonusbilletter... Etter at SAS.no søker etter ledige avganger noen sekunder får man denne meldingen:

"Vennligst vent, du blir sendt tilbake til startsiden."

Etterfulgt av denne:

"Det oppstod et problem med å nå vår kundedatabase."

:72:

Ser der ja... Finner avganger, men fortsatt feil:
6000+6000=16000 :8:

Har også endel høner å plukke med IT-avd.....:angry:
* Søker bonusreise for 2v og 2 spedbarn, men dette endres automatisk til 2v 2 barn og 2 spedbarn, må endre manuelt hver gang...
* Endrer meg underveis og trykker kanseller nederst på resultatsiden. Det eneste som kommer opp da er : # oppe til venstre på ei ellers blank side
* Endrer meg underveis og trykker tilbake nederst på resultatsiden. Det eneste som kommer opp da er : # oppe til venstre på ei ellers blank side
* Når jeg er logget inn på EB-kontoen min.....hvor er Logg ut-knappen.....? Til meg står det bare "Herr LN-FHU" og "Trenger du hjelp" oppe til høyre....

Last edited:
Med andre ord, så er alt som det plejer med både EB og SAS IT - ufatteligt at der ikke snart er nogle chefer der slår i bordet. Men de er måske lige så inkompetente som IT-afd.

En fin en når jeg nå prøvde å sjekke inn for morgendagens flight på nett:

Det er ikke mulig å sjekke in på internet - Sjekk in på flyplassen

Dette er litt feil....

Søker billetter for 2 personer til Bangkok og da koster det ca.16000kr.
Etterpå søker jeg billetter til Hong Kong på SAS sine sider. Koster 13990kr og man flyr via bangkok. !?!??!

Dette er litt feil....

Søker billetter for 2 personer til Bangkok og da koster det ca.16000kr.
Etterpå søker jeg billetter til Hong Kong på SAS sine sider. Koster 13990kr og man flyr via bangkok. !?!??!

Ikke noe mer feil en et det er to forskjellige reiser til forskjellige markeder. Og siden man må via-via for å komme til HKG må de også ta en lavere pris. På samme måte som hvorken SAS eller United pleier være billigst på Oslo-New York siden de kan hente ut en premie siden de flyr nonstop

Ser at en annen feature er fjernet under omleggingen:
Garantert plass for EuroBonus Gullmedlemmer

Her på sas.no har vi dessverre ikke lenger mulighet til å tilby "garantert plass" 48 timer før avreise eller venteliste på fullbookede fly for EuroBonus Gullmedlemmer.

Derimot tilbyr vi fortsatt denne tjenesten via SAS Reisesenter. For hjelp med bestilling når flyet er fullbooket tidligere enn 48 timer før avgang, vennligst ta kontakt med SAS Reisesenter på telefon 05400, fra utlandet +47 915 05400.

Reservasjon av seter er også blitt utrolig buggete i det siste. Normalt sett er hele fronten av maskinen tilsynelatende full, men ved gate viser det seg at man har masse ledige seter.

Status
Not open for further replies.
Back