Om sas.no og alle de rare feilene (--> 07/2025)

• Thread starter Thread starter LCH
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
Re: Om sas.no og alle de rare feilene

Umulig å gjennomføre Eurobonusbestilling nå, en får valgt flight, men`fortsett-knappen aktiveres ikke.

Nå kommer en et steg videre til betalingssiden, men der er det ikke mulig å legge inn kortopplysninger... :cool:

Altså.. dette var første gang jeg var borti denne prosedyren, sikkert jeg som ikke har fulgt med. Ikke mulig å bestille bonusreise online, gjorde telefonbestilling og fikk tilsendt betalingsinfo på epost. Kr 375 i kredittkortgebyr--? Ringte tilbake og dobbeltsjekket før jeg betalte. Neida, det gebyret kom ikke til å bli belastet bare jeg fullførte bestillingen. Betalte. Ble belastet.

Attachments

• Skjermbilde 2020-09-24 kl. 12.11.44-kopi.jpg
    Skjermbilde 2020-09-24 kl. 12.11.44-kopi.jpg
    57.2 KB · Views: 1,547
Last edited:

Ikke en `feil, men er det flere enn meg som synes lavpriskalenderen på sas.no er rotete/uttydelig nå ?
Tar absolutt høyde for slappere syn med årene, men skjønner ikke helt grepet som er gjort her.

Flere som får 502 Bad gateway for øyeblikket? Var litt hickup på lørdag også

Flere som får 502 Bad gateway for øyeblikket? Var litt hickup på lørdag også

Nei, men alt hang seg opp da jeg gjorde noe så komplisert for IT systemet deres som å forsøke booke enveis for to OSL-BGO tidligere i dag :rolleyes:

502 bad gateway var veldig plagsomt en periode i juni, skrev til SAS om det og fikk bare til svar fra Customer Care i India, at de syntes det var leit.

Nei, men alt hang seg opp da jeg gjorde noe så komplisert for IT systemet deres som å forsøke booke enveis for to OSL-BGO tidligere i dag :rolleyes:

Dette skjer ofte om du bruker VPN, slå av den, så funker det som oftest bra.

Sent from my iPhone using Tapatalk

I går var det også umulig å bestille bonusbilletter på nett, så da var å ringe eneste alternativ. Ser også i dag at man fortsatt ikke får noen statusfordeler på bonusbilletter.

Sent fra min SM-A530F via Tapatalk

Tekniske problemer på sas.no?

Jeg må endre en bonusreise på ssa.no, men jeg får denne pussige meldingen. Svaret på alle er at de er på jordet siden jeg er logget inn.

Tekniske problemer? Eller bare fryktelig mange som er på?

Attachments

• Screenshot 2021-07-30 at 16.15.53.jpg
    Screenshot 2021-07-30 at 16.15.53.jpg
    51.3 KB · Views: 1,104

Ikke mulig å kansellere sas plus pro på njet, men må ringe inn. Det må nå snart være mulig å lage en 100% funsjonell side...

Har du VPN på bør den slås av når du bruker SAS’ nettside, det blir ofte tull ellers.

Sent from my iPhone using Tapatalk

I kveld klarer ikke SAS å fortelle meg hvor mange bonuspoeng jeg har når jeg er logget inn. Herregud for et rør :spin

sas.no lar meg velge seter på både LH og OS-flighter, men selvfølgelig ikke på SK-flighter. Da må man sitte 40 minutter i kø på chat eller telefon. Når setene først er allokert kan man fint endre dem etterpå :stir Er ikke rart det blir kø på callsenteret...

Hva er det egentlig som ligger bak? Det koster jo til syvende og sist kunder å ha nettsider som slår knute på seg sjøl. Har også hatt ymse rot i det siste. Det må jo være ei relativt grei investering å ordne seg nettsider, som faktisk funker.

Da sier sas.no konsekvent "Du kan dessverre ikke få boardingkort på mobil. Du må skrive ut kortet eller få det på flyplassen. " når man sjekker inn, men man får allikevel fullverdig boardingkort på mobilen...

Nå er det helt umulig å etterregistrere poeng på sas.no. Når en trykker på registrer, så får en beskjed om at telefonnummeret mangler, og om en prøver å rette opp i det, så stopper alt med en kjekk "noe gikk galt, prøv igjen senere". Og der stopper det i en loop det er umulig å komme ut av. Er det flere som sliter med det samme?

Når jeg forsøker å endre en bonusreise, ber SAS.no meg om å logge inn. Jeg er logga inn, og ser på "mine bestillinger"...

Status
Not open for further replies.
Back