Om oppførsel ombord på fly (splittet)

• Thread starter Thread starter SBT
  • Start date Start date

SBT

ScanFlyer Silver
Medlem
Om oppførsel ombord på fly (splittet)

Rad 20 er ikke noe å trakte etter. Pga den veggen foran, kan du ikke strekke ut bena mer enn til en viss grad, og det blir ubehagelig etterhvert på en langrute. Det er god plass mellom radene bakenfor.

Re: SAS med seteblokkering for EBG/EBD?

Rad 20 er ikke noe å trakte etter. Pga den veggen foran, kan du ikke strekke ut bena mer enn til en viss grad, og det blir ubehagelig etterhvert på en langrute. Det er god plass mellom radene bakenfor.

Men du får legrest og ikke footrest.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Uenig her. Med mine 191 cm er det bedre plass på rad 20 en I en vanlig seterad I pluss. Legger bena opp på veggen, no problem..

Jeg vet ikke om du mente dette seriøst. Jeg har sett folk få beskjed om å ta bena ned fra veggen når de har gjort slikt.
Men, seteblokkering: satt i rad 1 på 737, A,B og C, var belagt, jeg satt i C, mens D,E og F var tomme. Tror ikke de bryr seg lenger om man er EBD.

Jeg vet ikke om du mente dette seriøst. Jeg har sett folk få beskjed om å ta bena ned fra veggen når de har gjort slikt.
Men, seteblokkering: satt i rad 1 på 737, A,B og C, var belagt, jeg satt i C, mens D,E og F var tomme. Tror ikke de bryr seg lenger om man er EBD.

Det var seriøst ja. Uten sko på ser jeg ikke noe problem med det.. Aldri har noen påtalt dette..

Uenig her. Med mine 191 cm er det bedre plass på rad 20 en I en vanlig seterad I pluss. Legger bena opp på veggen, no problem..

Sånne som deg har ikke folkeskikk eller stil, og jeg tar gjerne og slenger en koffert i skulderen din om jeg får sjansen.

Beina på veggen er ikke akseptabel oppførsel om bord.

Sånne som deg har ikke folkeskikk eller stil, og jeg tar gjerne og slenger en koffert i skulderen din om jeg får sjansen.

Huff da, liker vel ikke at jeg har med alt for mye hånbaggasje heller da. Eller den store oppblåsbare seteforlengeren? Har ikke hørt på maken jeg.

En fast fisk på kroken i allefall,

Huff da, liker vel ikke at jeg har med alt for mye hånbaggasje heller da. Eller den store oppblåsbare seteforlengeren? Har ikke hørt på maken jeg.

En fast fisk på kroken i allefall,

Oppblåsbar seteforlenger?

Skal eg kaste enno litt meir bensin, må eg ærleg innrømme at eg (i allefall ikkje på nattestid) det stor praktisk skilnad på det og å stappe føtene inni det trange klamme holet fremst i C-seta...

Personleg er det ymse anna fotføring eg ville slått ned på først.

Sjarmør

Hadde 2C i dag på SK366 OSL - TRD, og fikk denne sjarmøren ved siden av meg på 2A.

Attachments

• IMG_5737.JPG
    IMG_5737.JPG
    290.9 KB · Views: 485
Re: Sjarmør

Hender jeg tar av meg ska, men da sitter jeg fortsatt med strømmer/sokker på beina.

Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

Dette har jeg sett mange ganger...men med sokker på. Endel av de har gått på toalettet i bare sokkene...grøss. Tenk på hvor skittent gulvet er i et fly.

I denne sammenhengen .. kanskje ikke bare en grunn til at TSA går med gummihansker .. :p

https://liveandletsfly.boardingarea...ruses/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook

Pandemic experts in Finland checked out Helsinki Airport for viruses. They scanned surfaces including staircase rails, restrooms, passport counters, children’s play areas, credit card terminals, and security checkpoints.

The result? Security bins/trays to process carry-on baggage for screening proved the most contaminated. Swabs picked up the influenza A virus as well as rhinovirus, which causes the common cold. Meanwhile, no viruses were found on toilet seats.

Back