Jeg skal til London på mandag og innså plutselig at jeg har glemt det ene etternavnet mitt på billetten, slik at det ikke stemmer overens med passet. Koster 700 å få endret dette gjennom Norwegian. Sure penger, så jeg lurer på om det er nødvendig? Det er det mellomste etternavnet som mangler, om det har noe å si.
Ser i passet mitt at dette navnet står som en del av fornavnet, og underskriften min har bare mitt faktiske fornavn + siste etternavn, så da går det kanskje greit?
Bare å reise, god tur!Da er det mellomnavn jeg mangler, siden det tydeligvis er det det defineres som.
Har reist både BGO-LHR-BGO (BA), SVG-LHR-CPH (SK) og CPH-MAN-CPH (SK) og OSL-EDI-BGO (DY) uten mellomnavn på billetten, uten at det har ført til noe problem. Kun ved reiser utenfor Europa bruker jeg å "huske" å ta det med.Da er det mellomnavn jeg mangler, siden det tydeligvis er det det defineres som.
Har reist både BGO-LHR-BGO (BA), SVG-LHR-CPH (SK) og CPH-MAN-CPH (SK) og OSL-EDI-BGO (DY) uten mellomnavn på billetten, uten at det har ført til noe problem. Kun ved reiser utenfor Europa bruker jeg å "huske" å ta det med.
Når vi reiste første tur til Dubai var en av gutta mrs i booking, det var ingen sak.
Var dog i kontakt med selskapet og de kunne ikke endre det men gjorde et notat på det i sitt system.
Når vi reiste første tur til Dubai var en av gutta mrs i booking, det var ingen sak.
Var dog i kontakt med selskapet og de kunne ikke endre det men gjorde et notat på det i sitt system.