Om Bose og noise cancelling headsets

Re: Bose

Lurer egentlig på noe vedr. in-ear Bose MIE2i mobile headset, men kanskje noen med Bose QC15 som også har mic/remote kan svare.

Er mic/remote kompatibel med IOS 6 på iphone 4/4s og med iphone 5?

Ja, MIE2i brukes daglig med iPhone 5, tidligere med 4. Null problem

Vet ikke om det er penger å spare på å kjøpe disse i UK, men jeg er bosatt der og reiser hjem til Norge den 15., så, PM om noen er gira!

Lefdal selger QC15 kun imorgen 27.12.12 til kr 1495 kr. De har kun 1000 stk så der er førstemann til mølla (mølla åpner visstnok kl 06:45 imorgen).

Takk for tipset. Kikket gjennom kundeavisa, men overså denne. Lefdal Alna (Oslo) hadde mange igjen da jeg var i nabolaget ved nitida i dag formiddag.

Lefdal Drammen solgste sin beholdning på 62 stk i løpet av ettermiddagen igår. Jeg sikret meg mitt eksemplar kl 0658. 22 Lefdal butikker i Norge delte kvoten på 2000 eksemplarer.

På EWR kan du kjøpe disse på en BestBuyExpress 'cola-automat' for $ 300. Satt på 17 A hjem med 908, akkurat i forkant av vingen, og måtte ta av meg Bose da jeg skulle sove, altså uten lyd, fordi det ble en ,resonnans' fra motorduren uansett hvilken vei jeg hadde hodet. Kanskje de ikke hadde hatt så mye motordur om jeg hadde sittet et annet sted i flyet.

Hei!

Noen her inne som er interessert i å kjøpe et par Bose QC 15 ?

Ubrukt, i eske. Kun åpnet for å se på.

1400kr.

Hei!

Noen her inne som er interessert i å kjøpe et par Bose QC 15 ?

Ubrukt, i eske. Kun åpnet for å se på.

1400kr.

Frister! Men kjøpte nylig noen Beats. Regner med Bose har finere lyd enn Beats Studio. Hvordan er bassen QC 15?