Sånn er det med alt bluetooth. Reklamene kan si hva de vil, men du vil alltid kunne oppleve hakking.
Ja, ekstra dumt er det når man har Iphone7

Sånn er det med alt bluetooth. Reklamene kan si hva de vil, men du vil alltid kunne oppleve hakking.
Ja, ekstra dumt er det når man har Iphone7da må man velge mellom headset og lading...
Blåtann i lydsammenheng egner seg best til handsfree på mobilen og under tvil dataoverføring i bittesmå mengder. Kvalitetslyd, da er vi over på ledning!
Mulig jeg tar feil, men mener å ha sett en slags kombidings, der du får både ladning og god gammel minijack.
Garantert kinavare, men erindrer å ha sett det.
anbefaler Sony mdr 1000x over Bose QC. Har hatt Bose før, men Sony overgår Bose både når det gjelder lydkvalitet, funksjoner og dynamisk støyreduksjon. De er dog litt dyrere, så ønsker du å spare penger er Bose sikkert greit nok.
Ikke Bose, men Sony MDR-1000X som vel har fått bedre anmeldelser på både lyd og støydemping enn QC35 selges til 2395 på Elkjøp nå
https://www.elkjop.no/product/tv-ly...-1000x-tradlose-around-ear-hodetelefoner-sort
Sony MDR-1000X til 2395 på Elkjøp nå
Takk for tips, det er rekordlav pris. Etter å ha prøvd QC35 og MDR-1000X direkte mot hverandre var jeg ikke i tvil, det måtte bli Sony neste gang. Neste gang ble til i går.
De kan forøvrig også kjøpes til samme pris hos Lefdal, Power og HiFi-klubben. Lefdal/Elkjøp har ikke flere sorte på lager, med estimert ankomst lager 17/6.
Bare vær forberedt på at på strekninger hvor det er innført begrensninger på elektronikk ombord på fly så gjelder forbudet også store headset med aktiv støydemping.
Datt også på dette tilbudet. Fantastisk fornøyd.. Koblet de til tvn og skifter kanal med å stryke på høyre klokke.. Gleder ett gadgethjerte det![]()
Har ikke lest help tråden, litt for lang..
Må ha meg headset, ser ut som Sony er greia.
Følger det med forskjellige adaptere for å bruke på diverse fly?
Jeg spiller aldri musikk fra iPad/Phone/Pod eller noe slikt, trenger ikke slikt.
Kun for støydemping på fly og koble til film/video spiller på fly.