Det de fleste derimot ikke har klart å lage er volume leveling for PA.
Skvetter som en frosk hver gang cabin crew skal si noen velvalgte ord. Goddammit!
Da bestilte jeg en Sony i beige.
Kostet $328 på Amazon med gratis shipping.
2771,68 NOK med dagens kurs.
Skal bli godt å å sitte i stillhet igjen.
På flyet igår var det en Svensk dame med skjærende stemme som skulle prate mye med ungene sine, hørte hvert ord av det fra andre siden av cabinen.
Forrige uke på 787 satt jeg ved siden av en barnefar: I de 2 setene foran satt det kone og unge. I de 2 setene bak satt det 2 unger til.
Derfor måtte det jabbes mye mens jeg satt og sov eller prøvde å lese bok.
Folk tar ikke hensyn, jævla egoister. ld
Gladhistorie om Bose:
Har et par QC35 som jeg kjøpte på Finn.no fra en som hadde kjøpt de i USA. I går løsnet skruen som holder klokken festet til bøylen så klokken henger nå og dingler.
Sendte mail til Bose i dag, de ba om serienummer, fikk fraktseddel for å sende de inn uten kostnad og jeg får et par nye i erstatning.
Norge har i mange år vært svært billige på elektronikk. Krona har sunket de siste årene uten at prisene har steget tilsvarende. Ikke mange år siden jeg pleide å shoppe eletronikk i Hong Kong og New York. Nå er det like billig (og tilbudene mye billigere) hjemme.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.