Gjelder dog kun den versjonen som er beregnet på epleprodukter, den andre koster 2199,-QC25 til 1495 på Lefdal.com (takk for heads up AirbusTrond i annen tråd). Må være det beste tilbudet hittil![]()
Hvis det er som de andre boseproduktene jeg har hatt så er forskjellen kun at den som er beregnet for iphone kun har med en ekstra kabel som har en kontroller til disse. Ellers ingen forskjeller. Denne kontrolleren fungerer delvis på android produkter også.
Jeg har et par QC15, hvordan er QC25 i forhold til disse? Noen særlig forskjell?
Sitter her og vurderer QC25, men etter å ha lest litt så ser det ut til at en del har problemer med at den ene klokka (gjerne den høyre) slutter å funke etter en stund.
Noen her som har hatt dette problemet?
Er også interessert i å høre hva de som har disse synes om dem.
Takker![]()
Det er jo bra, satser på at det gjelder flesteparten daMine virker bra fremdeles de, no probs!
Det skjedde med mine QC25 som jeg kjøpte mens jeg bodde i utlandet. Kontaktet Bose Norge om det for 1-2 uker siden, og fikk nettopp melding fra Bring om at de kjører ut det nye headsettet jeg fikk som erstatning for det gamle til meg nå.Sitter her og vurderer QC25, men etter å ha lest litt så ser det ut til at en del har problemer med at den ene klokka (gjerne den høyre) slutter å funke etter en stund.
Noen her som har hatt dette problemet?
Er også interessert i å høre hva de som har disse synes om dem.
Takker![]()