Jeg har QC3 og har ikke vært nevneverdig plaget med oppladning. Nå har jeg ikke oversikt over hvor mye jeg har brukt de men det er langt over 25 timer. Dessuten følger det med et ekstra batteri og en snoop liten lader som får plass i etuiet, så du går i praksis aldri fri for strøm.
Eg har også prøvd QC3, men foretrekker 15 da disse går utafor øra. Meir behagelig på 8 timers flyturer over Atlanterenbatteriet på QC15 varer leeenge!
Må ha vært litt i halvsøvne når jeg sjekket Bose siden for ser nå at under "I esken" er det oppgitt at det følger med to batterier... Dette gjør avgjørelsen enda enklereEr ikke alltids like flink til å huske på oppladning og ladere til slike duppedingser når jeg er ute å reiser...
Det må være en norsk greie, her i USA følger det kun med ett batteri.
http://www.bose.com/controller?url=...ancelling_headphones/quietcomfort_3/index.jsp
Vurderte også QC15 men pga plass og komfort rundt øret går jeg heller for QC3.
Kjøpte min på en Bose-butikk i Taipei for 2 år siden og det var 2 batteri i pakken.
Jeg har kjøpt meg et Bose A20 headset med GA-plugger som jeg bruker når jeg flyr her i USA. Når du kjøper dette, følger det også med en vanlig 3,5mm plugg som gjør at du kan koble headsettet til f.eks Ipad, MP3 spiller e.l.. Kjøper du A20 med bluetooth som jeg har gjort, har du også mulighet til å koble opp f.eks mobiltelefon mot denne!
Jeg er strålende fornøyd med det headsettet, noice reduction er meget god, headsettet er meget komfortabelt i bruk da det dekker ørene helt, i steden for å ligge "utenpå" ørene, og batteriet har god levetid. Jeg hadde noen problemer med en kobling på headsettet, og da fikk jeg kjapt tilsendt ett nytt produkt, så har bare positive ting å si om Bose kundeservice også!
Jeg betalte i overkant av 1000 USD for dette headsettet her i USA.
Jeg har kjøpt meg et Bose A20 headset med GA-plugger som jeg bruker når jeg flyr her i USA. Når du kjøper dette, følger det også med en vanlig 3,5mm plugg som gjør at du kan koble headsettet til f.eks Ipad, MP3 spiller e.l.. Kjøper du A20 med bluetooth som jeg har gjort, har du også mulighet til å koble opp f.eks mobiltelefon mot denne!
Jeg er strålende fornøyd med det headsettet, noice reduction er meget god, headsettet er meget komfortabelt i bruk da det dekker ørene helt, i steden for å ligge "utenpå" ørene, og batteriet har god levetid. Jeg hadde noen problemer med en kobling på headsettet, og da fikk jeg kjapt tilsendt ett nytt produkt, så har bare positive ting å si om Bose kundeservice også!
Jeg betalte i overkant av 1000 USD for dette headsettet her i USA.
Men nå spurte vel fjasebase, slik jeg oppfattet det, om et headsett man kunne bruke både når man selv flyr (som i at han selv flyr flyet), og som man også kunne høre på musikk etc med! Mulig jeg misforstod!
Har en ting jeg lurer på. Jeg ser etter headset som jeg kan bruke både til å høre musikk, og når jeg er ute å flyr selv. Finnes det headset som kan brukes til begge deler, eventuelt om det finnes overganger av noe slag?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.