Den dyreste (QC3) koster $350 her borte ..... ca 2100 NOK ....
Problemet med de er at der er totalt ubrukelige om du f.eks skal trene siden de faller ut av ørene. Har et par liggende hjemme.
Takk Dag, long time no see, hope you'll stay around, og resten av dere, og dere har forlengst forstått meg
ld . Venter fortsatt på en "Sony-fan", må jo være der ute ??
Så Sony, i min dummy-ness har jeg sverget til at alt jeg kjøper er Sony innefor lyd og bilde.. Føler meg safe, selvfølgelig hakke peiling.. Null peiling. Hører sikkert ikke noe forskjell heller..
Så til den dyre Sony modellen.. Har noen av dere sammnelignet den med Bose ??
Har brukt mine til trening i to år, og de fungerer helt fint. Faller ut en gang i ny og ne, hver 5. time eller noe, men det er en ikkesak. Dessverre så blokkerer de ikke noe lyd fra utsiden, så de blir litt slitsomme i lengden. Dessuten har det begynt å bli dårlig kontakt like over minijack-pluggen, så på tide å kjøpe et nyt par.
Når det gjelder QC2 og soving på siden og kiropraktor så er det tydeligvis en individuell sak. Har sovet på siden uten problemer med dette headsetet. Har også sovet med Aviation X, men det er en annen sak:drunk:
Greit nok at Bose skal ha skryt for sin aktive støydemping, men de er IKKE markedsledende hvis vi snakker om lydkvalitet. Ser man bort fra disse hodetelefonene med noise cancelling som er nevnt i denne tråden, så er Bose-produkter generelt ansett for å være overpriset jalla av folk som har greie på lyd.
Hva gjelder Aviation X så var det et revelusjonerende produkt, i 1998. Det kostet 995$ den gang og den koster 995$ i dag, 12 år senere. Hvor stor tror dere avansen er i 2010?
Venter fortsatt på en "Sony-fan", må jo være der ute ??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.