Re: Om å reise med Color Line
Jeg har prøvd i en liten uke uten å lykkes med å få kontakt med dem. Sendt melding på Messenger uten å få svar der to ganger (utover autosvar med åpningstider og at de vi svare meg så raskt de kan i åpningstiden).Ringte og ba om at de ringer tilbake både torsdag og lørdag uten å høre noe. I går droppet jeg å prøve, siden det var meldt dårlig vær i Skagerrak regnet jeg med at de ble helt oversvømt med henvendelser og jeg regner med at det er samme sak i dag.
De hadde jo sluppet mange av disse henvendelsene om folk kunne oppgradert lugar, reservert bord, endret reservasjoner osv. på nett fremfor å måtte kontakte kundesenteret for hver lille ting, så jeg fatter bare ikke at de ikke har åpnet for det.
Det hadde spart kundene for mye frustrasjon også, siden det er bortimot umulig å få kontakt med kundesenteret som tydeligvis ikke klarer å holde tritt med mengden henvendelser de får.Hehe ja at de har sine åpningstider er da naturlig. Men ja enig i flere betraktninger man må kunne gjøre ombookinger, oppgraderinger osv selv via nettet. Hadde spart kundeservice for mye arbeid.
Jeg har prøvd i en liten uke uten å lykkes med å få kontakt med dem. Sendt melding på Messenger uten å få svar der to ganger (utover autosvar med åpningstider og at de vi svare meg så raskt de kan i åpningstiden).Ringte og ba om at de ringer tilbake både torsdag og lørdag uten å høre noe. I går droppet jeg å prøve, siden det var meldt dårlig vær i Skagerrak regnet jeg med at de ble helt oversvømt med henvendelser og jeg regner med at det er samme sak i dag.
De hadde jo sluppet mange av disse henvendelsene om folk kunne oppgradert lugar, reservert bord, endret reservasjoner osv. på nett fremfor å måtte kontakte kundesenteret for hver lille ting, så jeg fatter bare ikke at de ikke har åpnet for det.