Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Det var Captain Kid show kl. 15 både tirsdag og onsdag denne uka.Var ihvertfall kaptein Kid show på søndag.
Badelandet er også åpent, men maks for 12 personer om gangen, så time må bookes.
At jeg fikk et elendig bord gjorde ikke opplevelsen bedre; når jeg har reist alene tidligere har jeg alltid fått et av de runde tomannsbordene midt i restauranten. Denne gangen ble jeg plassert på et tomannsbord mellom to firemannsbord i en av "fløyene" ut på siden. På begge firemannsbordene satt det barnefamilier, så jeg følte meg veldig inneklemt.

I forhold til dagens kraftige tiltak i forbindelse med smitteutbruddet på hurtigruta, kan man si at fergetrafikken slapp svært billig unna. Ingen nye begrensninger for ordinær utenlands fergetrafikk, med andre ord så fortsetter Color Line sine ruter til grønne land som normalt.
Man kan jo selvfølgelig spørre seg om det er tilfeldig at netopp hurtigruten som ble rammet, eller om andre aktører har vært mer forsiktige og profersjonelle?
 Der opplevde jeg det meget trygg. DFDS derimot burde ikke fått seile syns jeg. Fullt kaos og krangling om heisene. Alt for tett ved bordene ingen kontrollert; av og påstigning. Dårlig mattilbud ombord.
 Der opplevde jeg det meget trygg. DFDS derimot burde ikke fått seile syns jeg. Fullt kaos og krangling om heisene. Alt for tett ved bordene ingen kontrollert; av og påstigning. Dårlig mattilbud ombord.https://e24.no/naeringsliv/i/jd6JkL/color-line-skjerper-inn-etter-smitteutbruddet-paa-hurtigruten
Color Line skjerper rutinene sine.Der opplevde jeg det meget trygg. DFDS derimot burde ikke fått seile syns jeg. Fullt kaos og krangling om heisene. Alt for tett ved bordene ingen kontrollert; av og påstigning. Dårlig mattilbud ombord.
Heisann!
Jeg reiste både med DFDS (København-Oslo) og Color Line (Oslo-Kiel-Oslo) forrige uke, og det er milevis av forskjeller mellom selskapene. På DFDS opplevde jeg, som flere også har skrevet, at det var skittent, trengsel, elendig mattilbud og generelt dårlig hygiene. Spritdispensere var tomme og på Taxfree kunne man nesten ikke gå pga alt folket.
På Color Line derimot var det en helt annen mentalitet. Det var strengt med spritbruk, ble rengjort på gulv, håndtaker i trapper, heiser etc kontinuerlig dag og natt. På restaurantene og på Showet ble folket sluppet inn og ut i grupper med god avstand, samme ved ankomst Kiel og Oslo der man deboardet etter etasjen man bodde i.
På Color Fantasy følte vi oss veldig trygge og godt ivaretatt, mens på DFDS virket de som de "ga faen".
Aldri mer DFDS-tur på oss, skal vi ta en snartur blir det kun Color Line.
Kim

Jeg tviler jeg reiser igjen med DFDS om ikke de få nye båter. De båtene er så gamle at det virker som de har gitt opp. Det Frederikshavn opplegget deres er også meget dårlig. Jeg savner Color Festival, Color Line burde kjøpe den tilbake
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.