Nå blir FV tilgjengelig gjennom Amadeus-systemet også.
Nårfra da? Dette er de iallfall 100% avhengige av om de vil ha en del av kaka fra kinesere, sentraleuropeere og amerikanere.
Det som står er at det er lovet implementert i løpet av morgendagen, men informasjonen kommer fra en facebookside som heter "Vi som liker lave flypriser i Nord-Norge"/"SupportersideFlyViking", så hvor riktig det måtte være er et åpent spørsmål.
Norlys.no i dag:
"Flyviking boomen uteblir" , bak betalingsmur.
Ja, men for noen priser... Hos Flyviking er prisene HFT-TOS 12 juni 06:45 hhv kr 449, 799, og 999. På Finn er billigste alternativ kr 1744.
Handler om passasjertall på flyplassene.
Den billigste billetten er foreløpig forbeholdt bookingsiden vår. Vi vil i neste uke presentere spennende og hyggelige priser også vi H1
Skulle jo trodde at branding betø endel, men jeg syntes virkelig dette ikke tar av.
Mulig det er entusiaster som tror på 299,- til hvorsomehlelst, men det må da snart gå opp for noen og enhver at skal man fly disse rutene 365 dager i året på sen seriøs måte så har det en pris.
Jeg leser ganske mange aviser daglig og en god del magasiner. Kan ikke huske å ha sett noen reklame eller kampnjer fra FV. Tror de folket her nede på østlandet følger med i flymarkedet der oppe, eller har de ikke penger til markedsføring?
Hele Nordlys er jo en reklame![]()
Joa, men her nede er vel ikke den blekka en bestselger. Jeg ville ikke engang vist om FV, om det ikke var for Flyprat. Og jeg er neppe alene. Lokalmarkedet er sikkert der, men hvorfor ikke lokke til seg fra 'den andre enden'?
Jeg leser ganske mange aviser daglig og en god del magasiner. Kan ikke huske å ha sett noen reklame eller kampnjer fra FV. Tror de folket her nede på østlandet følger med i flymarkedet der oppe, eller har de ikke penger til markedsføring?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.