Øksemannen...

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date
Replying to Topic 'Øksemannen...'

Originally posted by DY

Look to Denmark!
Nej lad endelig være med det. Vores småfacistiske regering er absolut ikke noget at efterligne.
Vores "minister for farvede" aka integrationsministeren er en skændsel på alle politikere.

Men med udtalelser om at sende en mand ud af landet uden dom på en kasse bananer, er det lige før I fortjener at få den danske regering til Norge.

Tænk jeg troede at Norge var et retssamfund.

Originally posted by Speedbird

Han får sikkert omtrent ingen straff i det hele tatt..
..og det vil ingen kriminelle i dette landet få før en eller annen "viktig"
person blir drept av en knivmann på en trikk, bussdesperado,
attentatmann, dør i en flystyrt pga en annen øksemann eller lignende..

Det at mannen i gata blir drept pga. syke folk som dette,
vil ikke ha noen ting å si - for politikere i dag lever i sin egen trygge
verden med livvakter, fete lønninger og alt gratis ... inntil en av disse
blir tatt ut så vil det ikke skje noe..

Norge er fucked up og vil nok ikke endre seg med det første..

Synes ikke det er så ille i Norge, men vi kan selvsagt bli bedre. Synes vi er alt for naive og stiller for lite krav.

Men hva betyr egentlig at vi er "fucked up"? Alltid lurt på hva folk legger i det begrepet...og når jeg spør får jeg som oftest 10 ulike forklaringer.

Noen kan til og med velge å tolket "fucked up" positivt...:spin:

Joda en av de 10 forklaringen på begrepet var ikke negativt...:)

Bra! da er jeg ikke alene i verden....;)

Originally posted by DY
Neida - skjønner hva du mener og han skal selvsagt få sin rettssak som alle andre. Men om han virkelig tror at man skal tro på en som går ombord i et fly med øks for å dra på fisketur...kjøpt noen dager før flyturen, rømt fra asylmottaket/politiet siden han hadde fått endelig avslag på asylsøknaden.
Kjenner ikke bakgrunnshistorien hans, men, synes bare det er utrolig at vi ikke klarer å sende asylsøkere ut av landet når de faktisk har fått en rettferdig behandling og avslag på asylsøknaden. Look to Denmark!

Jeg ser helt klart at denne fyren har en svært dårlig sak, om man kan si det slik! Han bør jo slett ikke slippes løs på en god stund, enten det nå blir fengsel eller lukket psykiatri. Dette må jo rettsapparatet ta stilling til.
Mye kan selvsagt sies om norsk asylpolitikk, men det velger jeg å la ligge her!

Enig... Dette dreier seg nå om et lovbrudd ombord i et norsk fly. Dette skal ikke bli politikk - men en rettferdig dom!!!

En hand i nakken, og spark han ut av landet! helst!
Men skal f... ikke forundre meg at han slipper straff pga psykisk ikke skikket!!

Hadde en nordmann også fått reise fritt ut av landet etter en slik hendelse... Fortsatt har vi noe som heter likhet for loven...

Han trenger vel ikke likhet for vår lov?

Send han hjem og la han få straffen sin der.
Jeg er sikker på at han ville få som fortjent.

Odd Børretzen setter som vanlig skapet på sitt rette sted:
"...eller de hogg huet av dem så dem fikk seg en skikkelig lærepenge!"

Det er rart at vi motsetter oss de muslimske sharia lovene, men når vi som er legfolk skal dømme så er det nettopp de vi ønsker oss... :naughty:

Nei! Mannen må dømmes i Norge og når han kommer ut kan han eventuelt sendes ut! Men hold nå disse sakene hver for seg...

Back