• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Og nestemann ut i Club 787 er ......

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
.. TUI .. som ifly Wall Street Journal er i ferd med aa bestille 11 eksemplarer. Hvor i gruppen de skal er ikke klart.
 
Blir spennende å se hva BA gjør. De har vel inne RFP for ca 50 fly, blandt annet som erstatning for 21 767 og de eldre 744.
Tipper de går for 787, 748I og kanskje 77W.
 
Originally posted by BU662

Flyene er alrede bestillt og fört som UFO.

Sjekk na TUI har bestillt sine siste 737-800 og deretter sjekk UFO for 787. Tam-Tam, da finner du noe...;)

Ahhhhh, du er jo genial ^_^
 
Originally posted by ThomAAs

Originally posted by BU662

Flyene er alrede bestillt og fört som UFO.

Sjekk na TUI har bestillt sine siste 737-800 og deretter sjekk UFO for 787. Tam-Tam, da finner du noe...;)

Ahhhhh, du er jo genial ^_^

Tipper du blir very excited når du ser 787 AAvtAAle tråder... Dessverre ikke AA denne gangen heller.:(
 
Originally posted by Tommy777

Originally posted by ThomAAs

Originally posted by BU662

Flyene er alrede bestillt og fört som UFO.

Sjekk na TUI har bestillt sine siste 737-800 og deretter sjekk UFO for 787. Tam-Tam, da finner du noe...;)

Ahhhhh, du er jo genial ^_^

Tipper du blir very excited når du ser 787 AAvtAAle tråder... Dessverre ikke AA denne gangen heller.:(
Ja det pirrer litt hver gang... Og nå må de få ut fingeren snart. Men de sliter vel å finne ut av hva de skal gjøre med malingen eller mangel av sådan. Det er hvertfall det jeg inbiller meg selv :cool:
 
11stk 787 og 50stk 737, ikke dårlig!

http://www.aero.de/news.php?varnewsid=3554&PHPSESSID=5ebce88c77839e8c8c4079f50e3bdea0
 
Originally posted by Dag Viking

11stk 787 og 50stk 737, ikke dårlig!

http://www.aero.de/news.php?varnewsid=3554&PHPSESSID=5ebce88c77839e8c8c4079f50e3bdea0

Kan vi vente noen av disse maskinene her hos TUI Nordic?

Airbus 330.
 
Ny 787 ordre

Og i dag bestilte S7 (Sibir) 15 fly, med options for 10

http://www.reuters.com/article/ousiv/idUSL2925309020070529
 
Et spenningspunkt igjen, og det er når Boeing skal testfly kjerra og se om den holder det de lover, exciting:D
 
Dette flyet selger !!!! Hvis SAS skal ha B 787 må de vel snart bestille hvis de skal ha nye IC maskiner før 2020 !!??
 
Det bare fortsetter å renne inn med 787 ordre... Boeing har tydeligvis gjort noe genialt riktig her :up:
 
For SAS sin del er det vel kanskje viktigere å se hva Lufthansa bestiller - de har vel ikke bestilt 787 ennå.
 
Originally posted by EB

For SAS sin del er det vel kanskje viktigere å se hva Lufthansa bestiller - de har vel ikke bestilt 787 ennå.

Hvorfor i all verden er det interessant?
 
Originally posted by Tommy777

Originally posted by EB

For SAS sin del er det vel kanskje viktigere å se hva Lufthansa bestiller - de har vel ikke bestilt 787 ennå.

Hvorfor i all verden er det interessant?

To sweeten the deal?
 
Jepp... LH kan vel bli en fremtidig eier - uansett så er de en samarbeidspartner og her kan det ligge synergieffekter.
 
Originally posted by EB

Jepp... LH kan vel bli en fremtidig eier - uansett så er de en samarbeidspartner og her kan det ligge synergieffekter.

Hverken det ene eller det andre har ingen innvirkning på hvilket materiell SAS velger. Den første spekulasjonen har jeg hørt en mannsalder. SAS har også en rekke samarbeidspartnere, men jeg har aldri hørt at de samarbeider med noen som helst om flyinnkjøp. LH har et helt annet behov enn det SAS har og vil uavhengig av LH velge sin nye long haul flåte
 
KSSU!!!!! KLM, Swissair, SAS og UTA samarbeidet har nok gått Tommy hus forbi...:D
 
Back
Top