Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor det så absolutt må være en 747 de må ha, men litt reklame må vel selv presidenten for fedrelandet[emoji5]. En trippel Seven burde vel holde, greit nok mange journalister som skal være med, møterom, mye stab osv. Men som regel kommer vel kofferten med ett annet fly[emoji6]
De er produsert, men vel meget ubrukt [emoji6]USA forhandler om å overta 2 747-8 bygget for Transaero, som står lagert i Mojave ørkenen.
http://www.nettavisen.no/na24/usa-v...--med-litt-hjelp-fra-russland/3423360615.html
WASHINGTON (AFNS) -- The Air Force awarded a Boeing contract modification Aug. 4, 2017, to purchase two commercial 747-8 aircraft for future modification to replace the two aging VC-25A Boeing 747-200 presidential support aircraft.
Det hvite hus har nå blitt enige med Boeing om å bestille to nye presidentfly (Air Force One) til en prislapp på 3,9 milliarder dollar (31 mrd. kroner), ifølge NBC News.
Ifølge Det hvite hus skal prislappen være 1,4 milliarder dollar lavere enn tidligere anslått.
Hjelp ... men nå må man skille litt mellom avisand og fakta også. Dette er ikke snakk om ommaling, men om dekor på de nye leveransene. Og det er langt frem i tid. Det er ikke snakk om å blingifisere kjerrene, men gi dem noe nærmere flaggdekor, som fort kan bli stilig.
På den annen side sitter det kamuflasjeeksperter i luftvåpnet som sikkert også vil ha et ord med i laget. Dagens dekor gjør maskinene vanskelige å se ovenfra og sterke farger kan utgjøre en potensiell sikkerhetsrisiko.
Så jeg tviler på at det vil bli de store endringene.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.