Og den nye Air Force One blir 747-8i

Ta det med ro, endring blir det, garantert noen i woke-gjengen som nå ser muligheten til å bli kvitt den undertrykkende og dypt rasistiske hvitfargen på flyet....
 
@lstcrw på Twitter har laget et lekkert utkast som aldri kommer til å bli noe av :D

Em2-c2mXMAAomoi
 
:wow:
@lstcrw på Twitter har laget et lekkert utkast som aldri kommer til å bli noe av :D

Em2-c2mXMAAomoi

Tja, skal vel aldri si aldri. Selv om presidentflyet "må" ha fire-motorer. SÅ kan det gjerne tenkes at Boeing C-32 flyene må byttes ut en dag? Da er det ikke sikkert at det holder med en 737Max?
 
Men da mistenker jeg litt at en B787 er hakket mer sannsynlig enn en A350 som er på bildet ;)
 
:wow:

Tja, skal vel aldri si aldri. Selv om presidentflyet "må" ha fire-motorer. SÅ kan det gjerne tenkes at Boeing C-32 flyene må byttes ut en dag? Da er det ikke sikkert at det holder med en 737Max?

Men da mistenker jeg litt at en B787 er hakket mer sannsynlig enn en A350 som er på bildet ;)

Stemmer :colgate: Kan vel aldri se for meg at USAs president skal fly rundt i noe annet enn noe som er produsert i USA, OG av et amerikansk selskap. Amerikanskproduserte Airbusser er antagelig ikke tilstrekkelig American :USA :D
 
Den tydeligste forskjellen er at A350 har winglets og B787 har taggete kanter bakerst på motoren.

main-qimg-c083ebc4033d4e5eaa74848049a31efc.webp
 
Ting går ikke akkurat på skinner ...

https://simpleflying.com/the-next-a...M7B-RDvhd8fjaZMsDgOeCKiBJBfrhAwwqAdbu_trICfZA

For quite some time, it was expected that the first modified Boeing 747-8 would arrive sometime in 2024. Interestingly, The Drive reported in June 2019 that the Trump Administration was hoping to expedite the first delivery, with December 2023 being the target. Of course, as time has passed, even the original 2024 target has started to become increasingly questionable, with speculation that the first delivery won’t happen until 2025.

This is because Boeing’s primary contractor performing the modification work on the jumbo jets was dropped early last year. In April 2021, Boeing sued contractor GDC Technics, for delays and missed deadlines, which it said “resulted in millions of dollars in damages to Boeing and threaten to jeopardize work that is of critical importance to the (US Air Force) and the president of the United States.”
 
Mer forsinkelser ...

https://breakingdefense.com/2022/03...ditional-delays-up-to-17-months-late-sources/

During a roundtable this morning with reporters at the Air Force Association’s Air Warfare Symposium, acting Air Force acquisition executive Darlene Costello acknowledged that the program is now “more than a year late” when compared to its baseline schedule, which called for delivery of the first VC-25B in 2024.

Now that the Air Force has finished its independent schedule review, it will likely take “a month to two [months]” for the Air Force and Boeing to finalize the new schedule, Costello predicted.
 
Back
Top