jameson82
Flysitter
Pensjonert SAS pilot Odd Birger Johansen er Libyas diktator Gaddafis privat pilot http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/odd-birger-fra-drammen-er-gaddafis-privatpilot-3424190.html
Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Oj, hva skal man si?
Det virker som han har små problemer med å jobbe for en diktator som skyter sitt eget folk. Ikke bra!!
Thumbs up for å dømme folk fra en avisartikkelDessuten er heldigvis ikke alle mennesker i verden NU'ere med prinsipper så rene og lite virkelighetstro at det halve kunne vært nok - det finnes ikke en eneste fasit som sier at det er den korrekte måten å leve livet på...
Thumbs up for å dømme folk fra en avisartikkelDessuten er heldigvis ikke alle mennesker i verden NU'ere med prinsipper så rene og lite virkelighetstro at det halve kunne vært nok - det finnes ikke en eneste fasit som sier at det er den korrekte måten å leve livet på...
Statoil har/hadde kontor i Libya, og har eierandeler i noen brønner. Bør vi som handler på Statoil stasjoner ha problemer med å handle der?
Polaris er kjapt ute med fyrverkeriet, som vanlig...
Jeg vet ikke hva en NU'er er engang, jegMen synes nok ikke at det å fly en av verdens jævligste diktatorer rundt fra sted til sted i luksusflyet hans kvalifiserer til pallplassering blant verdens mest hederlige yrker.
Så da er vel jeg en NU'er jeg da, hva nå det måtte være.
Hvem var det som først begynte å legge fram krasse påstander om andre på bakgrunn av en avisartikkel? Ser ikke helt hvordan jeg har noe fyrverkeri i den sammenheng...
NU - natur og ungdom.
Det var gnålet om "prinsipper så rene og lite virkelighetstro" osv som utløste fyrverkerikommentaren. Du går for full nedsabling av motdebattanter, i stedet for å komme med noen glupe formuleringer til støtte for diktator-piloten.
Gnål?
Og forøvrig var det ikke siktet mot mine meddebattanter, men en generell kommentar om samfunnet i sin store generalitet.`
Da jeg så intervjuet på tv i går, så virket det på meg som at han hadde lyst til å dra hjem.
Er ikke alltid sånn at man er enig i det ens sjef står for. Jeg mener vi bare har sett en side av saken.
Nå vet man ikke bakgrunnen. Slike jobber blir ofte formidlet av byråer, og det kan godt være at det er et tidsbegrenset oppdrag for dette.
Reg nr på flyet er 5A-ONESynes jeg så bildet av flyet på TV2 i går en A34X og så ut som Libiyas svar på
Air Force one.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.