LTH ScanFlyer Gold Medlem 27 Dec 2004 #1 ...nå mangler det bare å få på logoer. http://www.airliners.net/open.file/743039/L/
S stakan Newcomer 27 Dec 2004 #2 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' er dette fly nr 12 i flaaten
S stakan Newcomer 27 Dec 2004 #3 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' sorry........er jo FLY SMART maskinen! Synd at de gjorde den om saa fort. likte den jeg!
Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' sorry........er jo FLY SMART maskinen! Synd at de gjorde den om saa fort. likte den jeg!
J Jan H ScanFlyer Blue 27 Dec 2004 #4 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' LN-KKR stod parkert ved gate 14 i BOO da jeg kom på jobb i morges, og den gikk ut på flight DY203 til OSL jeje
Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' LN-KKR stod parkert ved gate 14 i BOO da jeg kom på jobb i morges, og den gikk ut på flight DY203 til OSL jeje
LTH ScanFlyer Gold Medlem 27 Dec 2004 #5 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Originally posted by Jan H LN-KKR stod parkert ved gate 14 i BOO da jeg kom på jobb i morges, og den gikk ut på flight DY203 til OSL jeje Click to expand... Var det logoer på maskinen? Og isåfall hvem var på halen?
Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Originally posted by Jan H LN-KKR stod parkert ved gate 14 i BOO da jeg kom på jobb i morges, og den gikk ut på flight DY203 til OSL jeje Click to expand... Var det logoer på maskinen? Og isåfall hvem var på halen?
J Jan H ScanFlyer Blue 27 Dec 2004 #6 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Så ikke nøye etter for mørkt da og for travelt.....dårlig kombinasjon
Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Så ikke nøye etter for mørkt da og for travelt.....dårlig kombinasjon
TG923 ScanFlyer Crusty Medlem 27 Dec 2004 #7 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Er det så fort gjort da? Hvis den gikk fra Nederland 1. juledag og sto i Bodø i dag tidlig er det vel lite sannsynlig?
Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Er det så fort gjort da? Hvis den gikk fra Nederland 1. juledag og sto i Bodø i dag tidlig er det vel lite sannsynlig?
LTH ScanFlyer Gold Medlem 27 Dec 2004 #8 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Originally posted by TG923 Er det så fort gjort da? Hvis den gikk fra Nederland 1. juledag og sto i Bodø i dag tidlig er det vel lite sannsynlig? Click to expand... Jeg tenkte at de brukte 26. til denne jobben. Det er mulig det tar lengre tid enn en dag, ikke vet jeg...:spin:
Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Originally posted by TG923 Er det så fort gjort da? Hvis den gikk fra Nederland 1. juledag og sto i Bodø i dag tidlig er det vel lite sannsynlig? Click to expand... Jeg tenkte at de brukte 26. til denne jobben. Det er mulig det tar lengre tid enn en dag, ikke vet jeg...:spin:
EB ScanFlyer Inventory Medlem 27 Dec 2004 #9 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Uansett - flott bilde!!!
S seilfly Infrequent traveller ;-) 27 Dec 2004 #10 Replying to Topic 'OBS! LN-KKR er ferdig lakkert!' Jaja. Det var pent så lenge det varte...