Danmark ville jo ha han på besøk 2 ganger i løpet av klimatoppmøtet!
De må ha god råd!!
Tenkte meg en tur på ENGM selv...noen idé om hvor det er best å stå?
Det er jo en mulighet at de ikke tar fullstendig av bare for at han kommer.
Det snakkes nå om at dette vil koste 120 mill, noe som er fullstendig latterlig pga. en fyr som vi har sett på TV.
Dette er Norge, ikke Afghanistan. Det hadde holdt i masse vis å putte han i en vanlig bil, kjørt han ned til sentrum, kanskje i følge av en politibil eller to for å vise at han er noen.
Bare det tullet med å ha F16 og AWACS på vingene konstant er fullstendig på jordet.
Hvem tar regningen for alle bedrifter som taper penger på at Oslo praktisk talt stenges i 2 dager? Det var ille når Clinton var her, men nå blir det jo ett fullstendig tilbakestående opplegg.
Jeg vil ikke at obama skal komme. Selv kommer jeg meg ikke på skolen. Jeg må gå 1 og en halv time til skolen bare på grunn av en statsleder som skal trappe opp en krig. Herregud, sverige kunne bare få tilbake alt som har med Nobel og priser og gjøre.
These frequencies are used by the President and Secret Service.
Vollen. Like ved nord vestlige rullebane aka 19R. Dette må i tilfellet være når vestlige gardermoen ikke er stengt.
Tror nok ikke noe av dette området vil være stengt 10 des?
Drar over fra svg forog få vc-25 på brikka. Bare ingen idioter setter et fly forann![]()
Som sagt før både her og på NSFF delen her inne.
Vollen ved 19R VIL BLI STENGT under landing og avgang da den ligger ved vestre bane som blir totalt stengt.
Skal dere ha bilder, må dere langt utenfor vestre bane......ld
Her må vi nok begynne å se realitetene gutter. Det vil ikke bli tatt noen som helst sjangser under oppholdet.
http://www.flyspotter.net/index.php?page=obama-besok-til-norge
Denne og annet har vært oppe en del ganger: http://forum.scanair.no/showthread.php?t=55221
Du sier det blir stengt under landing og avgang, men ikke om det vil være stengt hele tiden mens Obama er i Oslo...
Slik jeg forstår det så vil altså det være mulig å komme seg opp på vollen den 10 des, da VC-25 kun står på bakken... Og går ut ifra at Alexander_Maaland tenker i samme baner.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.