Tak for komplimenten - kunne forestille meget værre ting at blive kaldt end arrogant:lol:Originally posted by haavig
Jeg vil si det er relatvit arrogant og i hvertfall mellom linjene påstå at ingen kan oppleve at Ryanair har et godt produkt.
Originally posted by karsten
Tak for komplimenten - kunne forestille meget værre ting at blive kaldt endOriginally posted by haavig
Jeg vil si det er relatvit arrogant og i hvertfall mellom linjene påstå at ingen kan oppleve at Ryanair har et godt produkt.
arrogant:lol:
Originally posted by Farmer
Originally posted by karsten
Tak for komplimenten - kunne forestille meget værre ting at blive kaldt endOriginally posted by haavig
arrogant:lol:
ld Karsten, hold deg til å diskutere Topic. Ulike karakteristikker som du kommer med her kan du sende som PM ^_^
Originally posted by Gulboble
Som eks var jeg og fruen på besøk hos kjente i England sist sommer. Dette var like rimlig som med NSB mellom Larvik og Oslo.
Originally posted by Someone
Som eks var jeg og fruen på besøk hos kjente i England sist sommer. Dette var like rimlig som med NSB mellom Larvik og Oslo.
og det at det skal koste like mye å fly til London som å ta toget til Oslo er i mine øyne feil!
og det at det skal koste like mye å fly til London som å ta toget til Oslo er i mine øyne feil!
Originally posted by litt-amatør
Totalt OT; men denne diskusjonen har jo i kjent stil blitt litt mye for/mot Ryanair. Gikk akkurat forbi Hotell Bristol i Oslo. Der stod mange KLM- flyvertinner og spiste McDonalds- mat og ventet tydeligvis på buss/taxi som skulle frakte dem til OSL regner jeg med. De så litt strenge ut...^_^ Dessuten snakket de mye med hverandre på nederlandsk. Etter det jeg har lest på dette forumet tidligere regner jeg med at det var stygge ting om norske forbipasserende de snakket om. Jeg er ikke stødig i nederlandsk og kunne jo ikke heller stille med opp å lytte og spørre...![]()
Originally posted by imm
det behøver nødvendig vis ikke bli så dårlig produkt.
IMM
(Utrolig at det må to blåruss til fpor å forklare dette)
Togprisene burde muligens ned, men det burde ikke vært mulig å komme seg tur-retur Norge-UK for under 1000 etter min mening
Originally posted by imm
Togprisene burde muligens ned, men det burde ikke vært mulig å komme seg tur-retur Norge-UK for under 1000 etter min mening
Hvorfor ikke???
Pga forurensnings hensyn blant annet (tenker ikke da kun på CO2), samt det anser jeg som en naturlig "minste" pris når man ser på de totale kostnadene. Dessuten er det ikke noen menneskerett å få dra på shopping tur til London 2 ganger i året
^_^Togprisene må ned, og flyprisene til London er der de bør være.
Helt enig. Det bude vært tilnærmet gratis å ta toget, vårt kanskje mest miljøvennlige transportmiddel.
Men når jeg skal ta med kone og et barn og dra på sightseing fra Sandefjord til Oslo, koster denne morroa 1500 kroner med toget, og da er det ikke engang i nærheten av å være et alternativ til bilen. Togprisene må ned, og flyprisene til London er der de bør være.
IMM
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.