Nyydelig

valen

ScanFlyer Blue
Dene 757`n i disse fargne er MUY BUENO!!!!

Terningkast 7...

http://www.airliners.net/open.file/0929100/M/

Ja, det flyet gjør seg virkelig i de fargene.
Her er et bilde jeg tok på Gardermoen for noen år siden

engm2.jpg

Ja,- 757 er vel noe av det lekreste som flyr i dag,- bortsett fra DC8......., og DHL sine farger kler den meget bra ! :up:

hmmm muligens det bare er meg men jeg synes at DHL fargene er stygge på ett fly....:white

Originally posted by Someone

hmmm muligens det bare er meg men jeg synes at DHL fargene er stygge på ett fly....:white

-Jepp ! Det er nok bare deg ja..... :viking

Hehe !

Originally posted by G-COLE

Originally posted by Someone

-Jepp ! Det er nok bare deg ja..... :viking

Hehe !

Og meg..

Men så jobber jeg for konkurrenten, så du får aldri meg til å innrømme at DHL sine farger er fine.

Vel Martin du har ingenting aa bekymre deg for....med den servicen som DHL leverer har FedEx og UPS ingenting aa frykte.....hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!! ut av 10 pakker til meg alene......ingen forklaring, ingen hjelp...absolutt ingen service.....Dell endte opp med aa fly en Raid Controller opp i fra Dallas med Learjet fordi DHL ikke klarte aa levere.....og det skyldes ikke vaer....Raidkontrolleren ble hentet av fra Dell Torsdag morgen...pakken var korrekt merket med Express Overnight....likevel klarer DHL aa klistre en stor lapp med "Saturday Sort" paa en pakke som skulle leveres Fredag, og holde pakken i transitt fra Torsdag ettermiddag til Mandag morgen.....de er jo dumme nok til aa skrive alle detaljer I "Trace" ......Nei flyene er kasnkje fine....men Kundeservice det Shell det!!!

Vet ikke helt jeg, tar en FedEx jet any day over den infeksjons gule fargen der... men så er jo jeg frelst på det enkle også da...:old

Originally posted by dc-8-63
hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!!
Har en erfaring med DHL og den er faktisk god :) Harddisk sendt fra HP med levering over natta, før 09:00, og det med hele 45 minutters margin (at jeg sov får så være :p) - Måtte hentes på posten, og mistenker kanskje at det var de som også transporterte den opp fra Oslo?

Den 2. juledag, om kvelden bestillte eg en 28-135 mm fra B&H.
-To (2) dager etterpå kom den på døren om morgenen med UPS ......

-Har ingen erfaring med flyfrakt fra før,- men syns dette var veldig bra ! - Den var kom til Tyskland kvelden før, så innom Gardermoen om morgenen, og så etpar timer etterpå i minde hender....... :clap

-Men likevel syns jeg nå at 757 kler DHL sine farger da.... haha !

Originally posted by Cedlind

hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!!
Har en erfaring med DHL og den er faktisk god :) Harddisk sendt fra HP med levering over natta, før 09:00, og det med hele 45 minutters margin (at jeg sov får så være :p) - Måtte hentes på posten, og mistenker kanskje at det var de som også transporterte den opp fra Oslo?

Åneidu. Dem har vi ikke noe med å gjøre. De klarer å drite seg ut på egenhand de :) Kjører de andre vi... TNT er oss. Eller de grønne da... samme det.;)

Vel Martin du har ingenting aa bekymre deg for....med den servicen som DHL leverer har FedEx og UPS ingenting aa frykte.....hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!! ut av 10 pakker til meg alene......ingen forklaring, ingen hjelp...absolutt ingen service.....Dell endte opp med aa fly en Raid Controller opp i fra Dallas med Learjet fordi DHL ikke klarte aa levere.....og det skyldes ikke vaer....Raidkontrolleren ble hentet av fra Dell Torsdag morgen...pakken var korrekt merket med Express Overnight....likevel klarer DHL aa klistre en stor lapp med "Saturday Sort" paa en pakke som skulle leveres Fredag, og holde pakken i transitt fra Torsdag ettermiddag til Mandag morgen.....de er jo dumme nok til aa skrive alle detaljer I "Trace" ......Nei flyene er kasnkje fine....men Kundeservice det Shell det!!!

Vi har bra erfaring med DHL. Dell derimot...... de klarer å rote til de enkleste bestillinger. De må ringe til oss, kunden, for å sjekke hva som skulle være på fakturaene !!!
Så det tydligvis forskjell på europa og usa :drunk:

Originally posted by LN-SEK

Vi har bra erfaring med DHL. Dell derimot...... de klarer å rote til de enkleste bestillinger. De må ringe til oss, kunden, for å sjekke hva som skulle være på fakturaene !!!
Så det tydligvis forskjell på europa og usa :drunk:

Ting har tydelig gaatt paa tryne etter at DHL overtok Airborne Express her borte...paa en annen side er det stor forskjell paa Dell og Dell:p ...Dell Desktop/Laptop forblir pyyton....men Dell Server Support med 4hour Gold Support er meget bra:exclamati

er fornøyd med både DHL og UPS jeg da.. selvom det er Posten som frakter pakkene mine den siste strekninga fra Oslo til Vadsø :)

DHL er en gjeng med rørekøller her til lands også. Særlig på ekspressfraktsiden er det til tider en inkompetanse som er intet mindre enn beundringsverdig. Vi har ved flere anledninger fått sendt varer fra Nederland (fra DHL/Danzas eget lager) og hit med ekspressfrakt - det tar som regel en uke. Husker godt en gang jeg ringte for å purre på en av ekspressforsendelsene (som da hadde vært underveis i 6 dager) og fikk til svar at de manglet papirer (som de åpenbart selv hadde rotet bort). Jeg svarer at da må de da i det minste kontakte oss ettersom vi har kopi av dem. Svaret fra tåkedotten i den andre enden var "at du må jo skjønne at det har ikke vi rutiner for"...!
TNT bruker til sammenlikning 2 dager med lastebil til en femtedel av prisen. :lol:

Boein har gjort en tabbe med å slutte å produsere Prinsessen i flyverdenen!!
Trist er det også:( :shake :jumpin

http://www.airliners.net/open.file/1161663/M/

Back