Originally posted by Someone
hmmm muligens det bare er meg men jeg synes at DHL fargene er stygge på ett fly....:white
Originally posted by G-COLE
Originally posted by Someone
hmmm muligens det bare er meg men jeg synes at DHL fargene er stygge på ett fly....:white
-Jepp ! Det er nok bare deg ja..... :viking
Hehe !
Har en erfaring med DHL og den er faktisk godOriginally posted by dc-8-63
hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!!
Originally posted by Cedlind
Har en erfaring med DHL og den er faktisk godOriginally posted by dc-8-63
hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!!Harddisk sendt fra HP med levering over natta, før 09:00, og det med hele 45 minutters margin (at jeg sov får så være
) - Måtte hentes på posten, og mistenker kanskje at det var de som også transporterte den opp fra Oslo?
Originally posted by dc-8-63
Vel Martin du har ingenting aa bekymre deg for....med den servicen som DHL leverer har FedEx og UPS ingenting aa frykte.....hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!! ut av 10 pakker til meg alene......ingen forklaring, ingen hjelp...absolutt ingen service.....Dell endte opp med aa fly en Raid Controller opp i fra Dallas med Learjet fordi DHL ikke klarte aa levere.....og det skyldes ikke vaer....Raidkontrolleren ble hentet av fra Dell Torsdag morgen...pakken var korrekt merket med Express Overnight....likevel klarer DHL aa klistre en stor lapp med "Saturday Sort" paa en pakke som skulle leveres Fredag, og holde pakken i transitt fra Torsdag ettermiddag til Mandag morgen.....de er jo dumme nok til aa skrive alle detaljer I "Trace" ......Nei flyene er kasnkje fine....men Kundeservice det Shell det!!!
Originally posted by LN-SEK
Originally posted by dc-8-63
Vel Martin du har ingenting aa bekymre deg for....med den servicen som DHL leverer har FedEx og UPS ingenting aa frykte.....hittil i aar har DHL ikke klart aa levere en eneste Overnight paa mindre enn 4 dager !!! ut av 10 pakker til meg alene......ingen forklaring, ingen hjelp...absolutt ingen service.....Dell endte opp med aa fly en Raid Controller opp i fra Dallas med Learjet fordi DHL ikke klarte aa levere.....og det skyldes ikke vaer....Raidkontrolleren ble hentet av fra Dell Torsdag morgen...pakken var korrekt merket med Express Overnight....likevel klarer DHL aa klistre en stor lapp med "Saturday Sort" paa en pakke som skulle leveres Fredag, og holde pakken i transitt fra Torsdag ettermiddag til Mandag morgen.....de er jo dumme nok til aa skrive alle detaljer I "Trace" ......Nei flyene er kasnkje fine....men Kundeservice det Shell det!!!
Vi har bra erfaring med DHL. Dell derimot...... de klarer å rote til de enkleste bestillinger. De må ringe til oss, kunden, for å sjekke hva som skulle være på fakturaene !!!
Så det tydligvis forskjell på europa og usa :drunk:
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.